top of page

ישורת בין וונוס לנפטון – זמן חסד

חלון קוסמי עדין, נשי ומלא בהשראה נפתח השבוע, כאשר וונוס – כוכבת הנשיות, ההרמוניה והאהבה, יוצרת ישורת עם נפטון, כוכב הרוחניות וההשראה.


וונוס היא כוכב מרהיב הנראה היטב בעין (בימים אלה לפנות בוקר), אחותנו הקרובה ביותר במערכת השמש, ואילו נפטון הוא כוכב מרוחק מאוד, אשר אינו נראה אלא מבעד לטלסקופים משוכללים.


וונוס היא אלת היופי, האהבה והנשיות, ואילו נפטון על פי המיתולוגיה הוא אל הים הסוער המביא את השראתו מן המצולות וסוחף את המלחים אחריו, לעתים למותם.



ועם זאת, למרות שהשניים שונים מאוד, השניים גם דומים זה לזה ומהדהדים על אותו התדר.


באסטרולוגיה ישנם 3 גרמי שמיים הקשורים לאלמנט המים: הירח, וונוס ונפטון. שלושת גרמי השמיים האלה, למרות שהם שונים מאוד במהותם, כולם מדברים על הצד האינטואיטיבי, הרוחני, הרך והזורם של מפת השמיים. ועל עולם הרגש.


למעשה מדובר בשלושה רבדים לאותו הדבר:

הרובד הראשוני הוא הירח – המייצג את הרגשות היום-יומיים שלנו, אלו שגם יכולים להיות מוטים לכל כיוון בהתאם למצב הרוח והכוכבים, אלו שאירועים חיצוניים מפעילים אותם.


וונוס – מדברת על הרגשות ארוכי-הטווח שלנו, כמו אהבה, חסד, כבוד, רגישות ואכפתיות – רגשות שממשיכים בקו ישר ושאנו בוחרים לחוות אותם ולתת להם מקום קבע, כחלק יותר מודע ממסע חיינו,


ואילו נפטון מדבר על רגשות נשגבים ביותר – תחושת השתאות לנוכח הבריאה, רגשות עמוקים של אהבה ללא תנאי, הוכרת תודה לעולם ולעצם חיינו, תחושה הביטחון הנובעת מכך שמשהו מלווה ומדריך אותנו... רגשות המתעוררים בנו לנוכח משהו גבוה יותר, שאינו אישי – אלא רוחני ואוניברסאלי.


הישורת בין וונוס לנפטון מאפשרת לנו לשים יותר דגש על אותן תחושות גבוהות ונשגבות האפשריות עבורנו, בזמן הזה ובכלל בחיים.


זה זמן להתחיל להתמלא בהפעמות ובהשראה מן העולם בו אנו חיים, מאנשים סביבנו, מן העולמות הבלתי נראים המחוללים סביבנו. זמן להיות עם רגשות שאינם רק הרגשות האישיים שלנו, אלא רגשות שמהווים הוכחה לכך שמשהו גבוה יותר קורה, ובכך – גם מאפשרים קשר עם אותו דבר גבוה.


רגשות אלו, גבוהים יותר, "נפטוניים", מאפשרים לנו לחוות את הדברים הנשגבים, להרגיש אותם ולתת להם מקום בחיינו – וזאת בניגוד להבנה המנטאלית של תובנות רוחניות, אשר נמצאת ברובד אחר, תיאורטי יותר.


הישורת בין וונוס לנפטון, יוצרת חלון הזדמנויות קוסמי הפתוח בפנינו השבוע ומאפשר לנו להתעלות מעל לרגשות הסובייקטיביים שלנו ולהתחבר לעולם רגשי עמוק יותר, רוחני יותר ונשגב, מלא בהוקרת תודה לבריאה, תחושת אהבה והערכה עמוקים למה שמלווה אותנו ושומר עלינו, ותחושה של חסד אמיתי.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page