top of page

בשורות טובות בקצה האופק

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020


אז עד כמה שכולנו כבר אולי התרגלנו למצב המאוד לא רגיל והמוזר בו אנחנו נמצאים, וכבר התייאשנו לחשוב שמתישהו יהיה אחרת. אני שמחה לספר שהכוכבים מראים דווקא על אופק של שינוי.


נתחיל בטווח הקצר ונמשיך לטווח הארוך.


ב 15.11 מארס, כוכב העשייה, המלחמות והעצבים, סיים נסיגה ממושכת של חודשיים וחצי. כבר השבוע יתכן שלמרות כל מה שקורה מסביבנו, התחלתם להרגיש הקלה, בעיקר ברמות הלחץ.

מארס הוא כוכב העשייה ועכשיו כשהוא מתחיל שוב ללכת קדימה יכולה להיות תנועה של מעשים ותזוזה קדימה. אנחנו צריכים לזכור שאנו הם אלו שיוצרים את המציאות שלנו. וגם צריך לזכור שלמעשה יצאנו מעט מן הקיפאון שנכפה עלינו. לפעמים צריך לפקוח את העיניים ולראות את המציאות כמו שהיא, ולא כמו שהיתה לפני שבוע ושבועיים בלבד. ולא להיות כמו הפיל שנכבל לחוט כשהיה צעיר וגם בבגרותו לא מעז להתרחק מן העמוד, למרות שהוא כבר גדול וחזק...


אני מקווה ששום דבר לא הצליח לשבור אתכם – ושאתם זוכרים שאתם עדיין חופשיים ומסוגלים.

זה הזמן להמשיך את התנועה ואת העשייה, בכל רמה אפשרית: ברמה הלאומית, החברתית, המשפחתית והאישית. אם עשינו את התהליכים של החודשים האחרונים בהתאם לרוח הגבית הכוכבית, אז אנחנו עכשיו יודעים סוף סוף בדיוק מה אנו רוצים שיקרה – וזה הזמן עם חזון מגובש – לצאת לדרך!!!

החודש הקרוב, עד אמצע דצמבר הוא חודש "מרחב השער". השמש נמצאת בישורת עם מרחב השער, וזה הזמן לעבור דרך השער אותו חיפשנו זמן כה רב, ולהגיע לרמה הבאה של הדברים. הכל התבשל במשך זמן רב מאוד, וזה הזמן לראות מהלכים ותוצאות בכל הזירות. לא מיד אמנם, אבל זו תחילתו של תהליך.


ובטווח הארוך יותר -

ב 27.12 מארס, כוכב העשייה, יכנס למרחב הלהבה, שהוא מרחב שקשור למארס באופן טבעי ומדבר על התנעה והצתה. זה יהיה הזמן של הגברת ההילוך בכל מה שקשור בעשייה. מה שיתחיל בימים האלה לאט, בצעדים קטנים וכרעיון – יתחיל לצבור תאוצה בתחילת 2021. חשוב לכוון את צעדינו בימים האלה כדי שבתחילת 2021 הדברים הנכונים יגבירו את התאוצה והאימפקט שלהם. לגבי העולם – אם אנשים, מדינות, מתחילים עכשיו צעדים בכיוון הנכון אז הרי שבתחילת 2021 נראה שינויים גדולים. אבל אם אנשים ומדינות מתחילים עכשיו להכנס לתסבוכת ולאלימות – הרי שבתחילת 2021 נראה את התפרצות האלימות הזו במקומות שונים בעולם. מה שלא יקרה, וזכרו זאת טוב – בחרו בעשייה נקיה, ולעולם אל תבחרו באלימות. לא במעשים, לא במחשבות ולא בתוככם. כי מה שאנחנו שותלים עכשיו ילך ויגבר מאוד בחודשים הקרובים ולנו יש אפשרות לשנות עולם ומלואו עם הבחירות האישיות והקטנות שלנו ביום-יום.


ומתי באמת באמת כל ה"שחור" של 2020 יעלם ויעבור לו? מתי סוף סוף העננה תחלוף ונוכל לקום לעולם אחר?


זה יקרה בחודש מרץ 2021. אמנם כבר לפי כן נראה תנועה של שינוי, התעוררות, הקלות בכובד ובגזירות. כבר בפברואר יהיה מורגש שמשהו אחר קורה וזירת העבר מפנה את מקומה לעבר עתיד טוב יותר. אולם רק בחודש מרץ 2021 שלושת הכוכבים שהיו צמודים אחד לשני למעלה משנה ויצרו את כל השפעת 2020 יתחילו להשתחרר אחד מן השני ולהוציא אותנו מן המצב בו אנו נמצאים.


כוכבים אלו הם סאטורן, יופיטר ופלוטו. סאטורן ופלוטו נצמדים רק אחת ל 36-38 שנים ובכל פעם שהיו ביחד שינו את פני ההיסטוריה (1914 - פרוץ מחמת העולם הראשונה, 1948 – קום המדינה, 1983 - לידת האינטרנט והטלפון הסלולארי). סאטורן הוא כוכב המערכות הגדולות ופלוטו הוא כוכב הטרנספורמציה. ולכן היצמדותם מבשרת על שינוי מוחלט בכל מה שהיה נראה לנו יציב וקבוע. שינוי בממשלות, בגבולות, בחוקים, בתשתיות שונות.


ובטווח הממש ממש ארוך –

לאיזה עולם נתעורר? נתעורר לעולם שונה משהיה. אבל אולי לא נוכל לראות את זה בהתחלה מיד. בדיוק כפי שפרוץ מלחמת העולם הראשונה התחילה להניע תהליך ארוך שהוביל לשינויים טכנולוגיים, פרוץ מלחמת העולם השניה, שינויים מדיניים עצומים (גם בצורת המדינות ואזורם וגם בצורת השילטון – במעבר מדיקטטורות ומלוכות לדמוקרטיות). בדיוק כפי שלא יכולנו לשער לאן לידה האינטרנט והטלפון הסלולארי תביא אותנו עכשיו, 38 שנים לאחר מכן - כך אנחנו לא באמת מסוגלים לראות ולדמיין את העולם ולאן גלגל השינויים והבריאה יקח אותנו בעקבות השנה המשמעותית שעברנו.


ההיצמדות של פלוטו וסאטורן בהחלט יוצרת חלון הזדמנות לשינוי מהותי בצורה בה מתנהלים משטרים ומדינות. ושינוי מהותי אינו אומר להחליף את מי שבשלטון דווקא, זה לא מה שיעזור, זה יותר פלסטר. לא כאן ולא בארצות הברית (או שום מקום אחר) יהיה שינוי אמיתי על ידי החלפת השליט. שינוי מן היסוד הוא חשיבה מחודשת בכלל על מנהיגות. על מנת שיווצר שינוי אמיתי צורת המנהיגות עצמה צריכה להשתנות מן הקצה אל הקצה. למה בכלל מפלגות ופלגנות? למה דווקא כוחניות של 50% מן המדינה על החצי השני? לא כך דמיינו היוונים את השיח הדמוקרטי. אולי ישנה דרך אחרת לגמרי, בתדר יותר נשי, אכפתי, אנושי ומשתף? כנראה שדרוש מהפך אמיתי שבו יווצר גוף כולי (הוליסטי) שבאמת רוצה ליצור חיים טובים לכל השוהים במדינה/בעולם, בכל תחומי וחלקות החיים. זו תהיה מהפיכה מן היסוד והתשתית באופן המנהיגות.

איננו רוצים ואיננו יכולים לחזור לעבר. העצירה שכפתה עלינו 2020 היתה גם חיובית והיא גרמה לנו לבחון הרבה מאוד דברים – את הרגלי הצריכה שלנו, את הריחוק שלנו מן טבע, את העבודה בה אנו עובדים, את המשפחתיות שלנו, את האופן בו מתנהלות מדינות, אפילו את הגישה שלנו לגבי האהבה עצמה.

איננו רוצים ואיננו יכולים לחזור לעבר. אנחנו נמצאים ברגע מיוחד ביותר בהיסטוריה, בו באופן מודע אנו יכולים לבחור בעתיד. הנעשה זאת?



אבל מה כן חשוב לדעת?

חשוב לדעת שעכשיו אנחנו נמצאים בתוך תא הבקרה, גרעין התא, מרכז הפיקוד הקובע את הצופן הגנטי של מה שיקרה ב 40 השנים הקרובות. וחשוב מאוד מאוד לדעת שכל אחד מאיתנו וכל מי שחי בתקופה הזו יוצר את העתיד ויכול להשפיע על הגנטיקה של מה שיקרה בהמשך.

אסור לנו לשבת אחורנית שאננים, לצפות ולחכות ולראות לאן הסירה שלנו שטה. זה הזמן לתפוס בהגה. בחיים האישיים שלנו, עם המשפחה שלנו. דברים שאנו עושים עכשיו בקטן יתפסו תאוצה בהמשך ועם הזמן יהיו משמעותיים וגדולים יותר בעתיד. זה הזמן להתעורר, לחיות ולעשות את העתיד שנרצה לראות בעולם – כי אף אחד אחר לא יעשה זאת עבורנו, ומצד שני – כולנו עושים את זה ביחד.



THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page