top of page

המרחבים האסטרולוגיים

עודכן: 27 בנוב׳ 2018


כאשר אנו מסתכלים בשמיים אנו רואים את המחזה המרהיב של רבבות כוכבים מאירים. באופן טבעי אנו רואים אותם לעתים כמקבצים-מקבצים, ויש שיאמרו כי המוח שלנו הוא העושה את ההקשר הזה, כמו שאנו מדמיינים צורות בעננים, אבל האמת היא שהכוכבים נמצאים זה לצד זה לא סתם.


לכל כוכב קרינה משלו, אופי משלו, תדר משלו, והוא מהווה התגבשות של איכויות מסוימות.


האינדיאנים מאמינים שאבותיהם אשר עשו את המסע של ההתפתחות, עם מעברם מן העולם הזה הפכו לכוכב מאיר בשמיים, ואם נדייק את זה - אז הרי שלא האדם עצמו הוא שהפך לכוכב, אלא האיכותיות שהוא פיתח והחזיק עימו במהלך חייו. וכך בשמיים ישנו את כוכב המורה, כוכב האם האוהבת, כוכב הצייד הגיבור וכולי.


אבל הכוכבים, כמו בני האדם, אינם אוהבים להיות לבד – הם אוהבים להתגבש בקהילות. וכמו שבקהילה סך כל מה שבני האדם מביאים ביחד יוצר משהו ייחודי ורב ערך, העולה על חלקיו – כך גם עם הכוכבים. וגם המורה, האם האוהבת והצייד חוברים להם ביחד להרכב כוכבי מיוחד המאפשר למתבונן בהם להתחבר לצביר של איכויות אשר ישמשו את המשך דרכו.


הקדמונים התבוננו בשמיים ונתנו לקבוצות הכוכבים האלה שמות – קבוצת הפליאדות העדינות המנצנצות ומקרינות שמחה ועליצות, קונסטלציית אוריון הענקית אשר משדרת עוצמה, הקסיופיאה אשר בתנועתה עוזרת לנו להתחבר אל מימד הזמן ולהבין אותו טוב יותר וכך הלאה...


מתוך כל קבוצת כוכבים רבות אלו, אשר לכל אחת תדר ייחודי משלה וסיפור משלה ואפשרות לצמיחה משלה, ישנן 12 קבוצות מיוחדות.


הן מיוחדות משום שהן ממוקמות בשמיים בדיוק על הציר של קו המשווה של כדור הארץ, ומשום כך אלו הן קבוצות הכוכבים אשר נמצאות גם בישורת המושלמת עם הגלקסיה בה אנו נמצאים. בגלל מיקומם הזה 12 קבוצות כוכבים אלו מהוות שערי כניסה ויציאה של תדרים מן היקום, דרך הגלקסיה שלנו, דרך מערכת השמש שלנו ועד אל אמא אדמה השטה לה כחולה במרחבים האינסופיים, צמאה למסרים ולתדרים החדשים שמגיעים אלינו מן המימדים הרחוקים.


הקדמונים התבוננו ב 12 קבוצות כוכבים יחודיות אלו, 12 שערי הכניסה והיציאה, ונתנו להם שמות: טלה, שור, תאומים וכן הלאה... השמות ניתנו, כנראה, כבר בתקופת מצרים העתיקה ומשם עברו ליוון, ומשם עד למזרח ובהמשך לרומא וכך הלאה עד לימינו אנו.


נראה שכאשר המצרים נתנו לקונסטלציות הכוכבים את שמותיהם הדבר לא היה "מקרי". היה להם ידע עמוק מאוד על מהות הקונסטלציות והם נתנו להם את השם שיכיל את המהות האמיתית של אותה הקונסטלציה.

לצערינו הרב הרבה מן החכמה האסטרולוגית שהיתה ידועה למצרים הקדמונים אבדה עם השנים. מה שהתגלגל ועבר מפה לאוזן, מאסטרולוג אל תלמידו, כמו במשחק הילדים המוכר, הוא כבר רחוק מאוד מאוד מן החיבור המיוחד שהיה לקדמונים עם כוחות היקום המופלאים. והיום – כאשר אנו אומרים, למשל "מזל שור" עלינו להבין כי מדובר בצל צילו של התדר היחודי אליו התכוונו המצרים הקדמונים.


חלק מן הלימוד האסטרולוגי הוא מסע קסום להתחקות אחר הידע הקדמוני המקורי אודות הכוכבים. אבל בהחלט לא רק זה... כי לימוs אמיתי הוא לא רק לחבר את חתיכות הפאזל שכבר נוצרו לפניך, אלא גם להביא למשחק חתיכות חדשות, המרחיבות את התמונה הקיימת ומעדכנות אותה.


ובנוסף - הכוכבים, כמו כל דבר אחר, עוברים שינוי, עדכון, התפתחות ואבולוציה – שגם אותם יש לקחת בחשבון כאשר מנסים להבין את מהות הקונסטלציות (מקבצי הכוכבים).


המסע המאתגר כאשר מנסים להבין מהי האסטרולוגיה הוא להתחקות אחר המהות האמיתית של הכוכבים, כפי שהיא באמת. להבין את הקרינה שלהם ולתרגם אותה מדויקת ככל הניתן, נכון להיום, לעכשיו. עם הידיעה הברורה שמה שהבנו היום עשוי להתעדכן, להתרחב ולהשתנות בעתיד.


כאשר התחלתי להתוודע לפער בין האסטרולוגית הקיימת לבין המהות האמיתית של הכוכבים, התחלתי במעין מהפיכה קטנה. וחלק מאותה מהפיכה היה הליכה בעקבות הכוכבים אל הלא נודע. כי מה שחיפשתי לא היה כתוב עדיין באף ספר.


הבנתי שיש צורך לחקור את מהות קונסטלציות הכוכבים, לא רק על פי מה שנמסר ונאמר לנו– אלא על ידי חיבור אמיתי. וזה מסע שלוקח זמן...


אחד הצעדים שעשיתי במסע הזה היה להתחיל ולתת שמות חדשים למזלות. ובכלל – לא לקרוא להם "מזלות".


המילה "מזל" היא מילה מקבעת וסוגרת – היא רומזת ש"זה המזל שלי", מה שנולדתי איתו, ואין לי מילה בעניין או יכולת להתפתח מזה הלאה... וזה כמובן לא נכון.


את המילה "מזלות" החלפתי ב"מרחבים".


ועכשיו יש לנו 12 מרחבים אסטרולוגיים, אזורים בשמיים המכילים את 12 הקונסטלציות המסוימות ומהווים שערי כניסה ויציאה של ידע, אנרגיה וקרינה מסוימת, מן ואל העולם הזה.


מי שנולד כאשר השמש היתה במרחב אסטרולוגי מסוים הוא בן (או היא בת) לשבט אסטרולוגי מסויים. וכך יש לנו על פני האדמה 12 שבטים אסטרולוגיים, שכל אחד מהן מכוונן לתדרים שמגיעים מן המרחב האסטרולוגי שבו היתה השמש כאשר נולד. וכל 12 השבטים אמורים לעבוד בשיתוף פעולה על מנת לא לדבוק בתמונה החלקית אותה הם רואים וחשים, אלא לקבל את התמונה השלמה.


השלב הבא היה לתת שמות חדשים לגמרי למרחבים האסטרולוגיים. כאשר המטרה העיקרית היתה לפוגג את כל מה שידענו עד כה על האסטרולוגיה ולתת מקום לידע חדש להיכנס, בלי שמי שקורא או מקשיב יתחיל לחשוב אם מה שהוא קורא עכשיו דומה, נוגד, מתאים או לא מתאים למה ששמע עד כה.


וכך נולדו 12 המרחבים החדשים, אשר אודותם אתם יכולים לקרוא רבות בדפים אלה...


(רמז: לחצו על האייקונים של 12 העיגולים בתחתית הדף...)



THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page