top of page

השמש במרחב המפתח

בכל חודש השמש שלנו עוברת דרך מרחב אסטרולוגי אחר. בכל יום היא מתקדמת בו מעלה, ולאחר חודש היא יוצאת מאותו המרחב ונכנסת בפתחו של מרחב חדש.


האמת-אמת היא שכדור הארץ הוא זה שנע בכל יום כמעלה מסביב לשמש, אבל כמו שזה נראה לנו מכאן השמש נראית כאילו היא נעה דרך מעגל שמיימי וניבטת אלינו בכל פעם כאשר מאחוריה מרחב אסטרולוגי אחר.

במסע המופלא בו השמש ניבטת אלינו בכל פעם דרך מעלה אחרת מתוך 360 המעלות של הגלגל האסטרולוגי, יש לנו אפשרות לראות את העולם ואת חיינו מזווית אחרת לגמרי.


השמש באסטרולוגיה מייצגת את המודעות שלנו – ולכן כאשר היא עוברת דרך 360 מעלות של אפשרויות, ומציירת מעגל שלם, המודעות שלנו היא זו שכל פעם משנה זווית, משנה פוקוס, משנה את נופה ואלת הדברים ממנה היא מושפעת. עם אפשרות במהלך חיינו לטעום את העוגה השלמה של 360 המעלות... אם רק נרשה לזה לקרות ולא נחשוב לרגע שאנחנו או הדברים הם מקובעים וסופיים.



בכל חודש אסטרולוגי האור שמגיע אלינו דרך השמש נצבע בצבעיו של מרחב אסטרולוגי אחר, ולכן אנו חווים, נושמים ונצבעים בכל חודש בתדר קוסמי עם אפשרויות אחרות, שיעורים אחרים, מתנות אחרות וכוחות ריפוי אחרים.

12 חודשים, 12 תדרים, 12 תהליכים, 12 שיעורים.


ולא שיעורים של דקה וגמרנו. שיעור שחווים אותו במשך חודש שלם, ולאחר מכן במחזוריות הוא שב ומופיע שנה אחר שנה אחר שנה.


בחודש מרחב המפתח (אמצע מאי עד אמצע יוני והתאריכים משתנים קלות משנה לשנה...) אנו לוקחים חלק נוסף בחיפוש המתמיד שלנו אחר המפתח.


מהו המפתח? זה תלוי... כל אחד מחפש מפתח אחר שיפתח שער אחר. המפתח לשער האהבה, המפתח לשער ההצלחה, המפתח לשער האושר והרגיעה...



המפתח אותו אנו מחפשים עשוי להשתנות מתקופה לתקופה בחיינו...


אנו מחפשים את הדרך הנכונה להגשים את מה שאנו רוצים להגשים, את מילת הקוד. אנו רוצים לגלות את "המטריקס" ואז להבין איך הדברים עובדים. וכאשר נדע את מקור הדברים ואת חוקיות הדברים – נוכל בקלות לפתוח כל שער...

הרבה מיתולוגיות והרבה סיפורים מתמקדים ב"מפתח". החיפוש אחר הגביע הקדוש הוא חיפוש אחר דבר מה אשר אמור להביא להארה או לפתרונות, כך שהגביע הקדוש הוא סוג של מפתח... החיפוש אחר מטמון של שודדי ים הוא חיפוש אחר מפתח אשר יוביל לעושר. החיפוש אחר האדם המתאים להוציא את החרב אקסליבר מן האבן (מתוך הסיפורים על המלך ארתור) הוא סיפור אחר המפתח לחופש ולצדק...


ולמעשה – נראה תמיד כי המפתח, הנקודה הסופית של הפתרון, היא למעשה רק תירוץ טוב לעבור מסע מופלא. וכי החכמה האמיתית והמפתח האמיתי נמצאים, כמו בספור של הקוסם מארץ עוץ, במסע עצמו, ובמה שטמון בנו מלכתחילה...


המפתח

דע תמיד לחפש אחר הדבר אשר יוביל אותך לרמה הבאה.

דע תמיד לחפש אחר המקור של הדברים, נקודות ההתחלה.

תן הערכה למקור של כל היש

נסה לגלות אותו, להחזיק אותו בידך, לראות אותו בכל דבר.

תן תשומת לב לפלא הבריאה

למפתחות שניתנו לך בדרך להבין אותה, להבין אותך...

חפש תמיד את המפתח אשר יעזור לך להיכנס דרך אותו שער פלאים

אשר מחכה לך בזרועות פתוחות

להבין שתמיד היית חלק ממנו...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page