top of page

התחזית האסטרולוגית השבועית של קרני צור לשבוע שבין 18-25.12, על פי האסטרולוגיה החדשה.

קרני צור מציעה יעוץ אסטרולוגי אישי מקיף וקולע בכל תחומי החיים וקריאת היעוד הגבוה של הנשמה. לימודי אסטרולוגיה בכל הרמות עד להכשרה כאסטרולוגים. קלפים אסטרולוגיים לשימוש אישי. 04-6619146, 054-4777279 אתר: www.z-astrology.co.il פייסבוק: www.facebook.com/holisticastrology


השמש בישורת למרכז הגלקסיה

השבוע השמש יוצרת ישורת עם מרכז הגלקסיה. כאשר אנו רואים את השמש בשמיים נוכל לדמיין כי אם נמשיך את הקו בינינו לבין השמש אל מרחקים עצומים של מליוני שנות אור – באותו מקום ממש אליו מכוונת השמש נמצא המרכז של שביל החלב.

מבחינה פיזית עדיין לא ברור בדיוק מה נמצא שם במרכז הגלקסיה שגורמת לכל מליוני מערכות השמש לנוע סביבו. כוח עצום וגדול – אולי שמש גדולה, אולי חור שחור, אולי שילוב של השניים. מה שזה לא יהיה – מדובר בדבר מה עוצמתי ביותר שגורם לשמש שלנו ולכל הכוכבים שאנו רואים עם עינינו בלילה לנו מסביבו. וכן – כל הכוכבים שאנו רואים עם עינינו הם חלק משביל החלב.

מבחינה אסטרולוגית מרכז הגלקסיה מדבר איתנו על היעוד הגבוה של האדם. לא היעוד הראשוני והברור מאליו (שגם אליו לעתים לוקח זמן להגיע!!)אלא היעוד אליו הוא יכול להתפנות לאחר שעשה כבר כברת דרך התפתחותית.

אנשים אשר נמצאים במסע של התפתחות יוכלו להדהד עם היעוד הגבוה המוצע על ידי מרכז הגלקסיה, ואחרים אולי יוכלו לראות כי ישנה התפתחות שעליהם לעבור על מנת להגיע לשם, ואולי אפילו להבין מהי אותה התפתחות ומהו המסלול על מנת שנוכל להתחיל את יעודנו הגבוה יותר.

הישורת שהשמש יוצרת השבוע עם מרכז הגלקסיה מאפשרת לכולנו לראות יותר בבירור מהו היעוד הגבוה יותר שלנו, זה שלא קשור לטובתנו האישית או ההגשמה העצמית שלנו, אלא זה שקשור למטרה גבוהה יותר. עם הראייה של אותו יעוד יכולות להגיע גם גם תובנות כיצד ניתן לעשות עוד צעדים התפתחותיים שיובילו אותנו להגשמתו.


התחזית הפעם מזכירה לכל אחד מן השבטים האסטרולוגיים מהו היעוד הגבוה שלהם על פי מה שמציין מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה שלהם.


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב האגם - לנולדים בין 14.3 – 12.4

היעוד הגבוה אשר מקושר אליכם, על פי מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית שלכם קשור להגשמה ולבנייה של דבר מה מוחשי ביותר, שאפשר לראותו ולהחזיקו בידיים, ומטרתו לעזור למין האנושי. יתכן שמסע החיים שלכם, כולל השיעורים שעברתם או שעוד תעברו – יהיה קשור ליכולת להגשים ולעשות דברים רוחניים בצורה מאוד מאוד מוחשית ופיזית. מדובר במסע חיים של כבוד, מחויבות ונחישות על מנת לבנות משהו גדול, יציב וחזק וגם לתחזק אותו בנאמנות ובמסירות לאחר שהדבר נבנה.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ליעוד הגבוה ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף היהלום הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הלהבה - לנולדים בין 13.4 – 3.5

מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית שלכם מראה על יעוד אשר קשור להתפתחות תמידית באמצעות למידה והרחבת האופקים. חשוב עבור עצמכם ועבור העולם שלא תקפאו על השמרים. שלעולם לא תאמרו לעצמכם "זהו. הגעתי ליעוד שלי. מיציתי את יכולותי." תמיד יהיה עוד שלב להתפתח אליו ולהתקדם אליו. המסע המיוחד הזה דורש הרבה מאוד גמישות, יכולת להיות פתוח ללמידה חדשה תמיד ויכולת ורצון והתלהבות למצוא דברים חדשים אשר עוד לא למדתם. המסע התמידי לחיפוש אחר הידע החדש יביא עימו שמחה וגילויים אותה תוכלו לחלוק אם יתר בני המין האנושי.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "הגמישות", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב המפתח לנולדים בין ה 14.5 – 14.6

היעוד הגבוה שלכם, כפי שהוא נגלה על מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית שלכם קשור למסע הרוחני שאתם עוברים. למעשה מה שחשוב אינו מה שנראה עלי אדמות, אלא החיבור לתדרים הגבוהים והדרך הרוחנית אשר אתם עוברים תוך כדי המעבר בדרך הפיזית. כאשר תהיו מחוברים ליעוד שלכם תגלו שאתם מונחים, מובלים ומודרכים באופן בלתי פוסק על ידי העולמות הגבוהים, וכי עיקר העבודה שלכם קשור ביכולת ליצור קשר עם תדרים גבוהים ולהיות עבורם מקור של הזמנה לבקר כאן בכדור הארץ.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "השער", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הזרימה – לנולדים בין 15.6 - 15.7

היעוד הגבוה שלכם, כפי שהוא מצטייר ממיקומו של מרכז הגלקסיה במפה שלכם – מקושר ליכולת שלכם לברוא דברים חדשים. תחילה על ידי המחשבה, ולאחר מכן לרדת אל היצירה הפיזית של הדברים. יתכן שאתם מגלים או ממציאים, ויתכן שאתם אומנים. יתכן שיש לכם חזון. מה שאתם רואים בעיני רוחכם יכול להפוך למשהו מוחשי אשר יהיה לשירותם ולרווחתם של אנשים רבים – והמסע שלכם קשור ביכולת לברוא את המציאות אותה הייתם רוצים לראות עבור עצמכם ועבור העולם.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "הבריאה", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב נתינה – לנולדים בין 16.7 – 15.8

על פי מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית שלכם היעוד שלכם מקושר ליכולת לתת לאנשים את השפע הרב הנמצא בכם, ולא רק זה – לעזור לאנשים לראות ולהתוודע אל השפע שמצוי בחייהם שלהם. יעודכם מקושר ביכולת לאפשר לאנשים לחוש תחושת רווחה ושובע בחיים. עבור כך אתם בעלי יכולות וכישורים רבים – כשרונות אומנותיים או מוזיקליים, או אולי יכולת הילינג מופלאות שנמצאות ברשותכם ואולי עוד יתגלו – מיטב האוצרות נמצאים ברשותכם על מנת לאפשר לאנשים לראות את היוםפי של העולם בו הם מצויים. יש בכך הרבה ריפוי, בעיקר בעולם שהרבה אנשים בו סובלים היום מריקנות, פחד, מתח ודיכאון.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "השפע", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב אצילות - לנולדים בין 16.8 – 15.9

עבורכם מיקומו של מרכז הגלקסיה מאוד יחודי, כיוון שיש חיבור בין מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית של בני השבט האסטרולוגי שלכם, למרחב האסטרולוגי בו נולדתם. כל שנותר לכם על מנת להתחבר ליעוד שלכם – הוא למעשה – להיות אתם עצמכם. ולשדר אל העולם, אל האנשים ואל ההיכלות הגבוהים, את התדר המיוחד שלכם. ולעתים זהו המסע הקשה מכל – שדורש להשיל את כל מה שלא אתם, לבדוק היכן אתם אולי מסתתרים, או מתביישים או אולי מחקים אנשים אחרים ולא מדוייקים אל עצמכם. נדרש לכם מסע מיוחד של דיוק ומציאת התדר המקורי שלכם, וברגע שתעשו זאת – שערי שמיים יכולים להפתח. הדיוק שלכם להיות אתם עצמכם יפתח עבורכם את הדלתות ויביא עימו את ההצלחה ואת ההגשמה.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר למהות האמיתית שלכם, קלף "הפוטנציאל הגלום בי" (הבית הראשון), מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .

תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב השפע –לנולדים בין 16.9 – 16.10

חלק מן היעוד שלכם, על פי מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה של בני השבט האסטרולוגי שלכם, קשור ביכולת שלכם לתת חום, אהבה, יד חמימה ועזרה היכן שזה נדרש. בעולם בו מרובה החושך – אתם מהווים מקור ואור לעזרה לסובביכם. לא משנה מהי הקירבה של האם אליכם – יש לכם אפשרות לקרין לו חום משפחתי ואהבה. ואלו מאפשרים מזור. התחושה החמימה שאנשים מקבלים מכם עוזרת להם להתחבר טוב יותר אל עצמם – ללא מגננות, ועם הרבה ביטחון ופתיחות. ובכך אתם מסייעים לעוד ועוד אנשים לגלות את המיטב הקיים בהם.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "המשפחה", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הבריאה - לנולדים בין 17.10 – 14.11

על פי מיקומו של מרכז הגלקסיה אצל בני השבט האסטרולוגי שלכם היעוד שלכם מקושר להיותכם מורים. מורה הוא מושג נרחב – ופירושו אדם המעביר ידע לאנשים אחרים. המורים האמיתיים הם כמובן אלו אשר מעבירים את מה שלמדו על ידי דוגמא אישית. אנשים אשר ממשיכים להתרחב וללמוד תוך כדי התנועה ותוך כדי הלימוד. ולעתים הצורך ללמד אחרים מביא אותם בעצמם ללמוד דברים ולהרחיב את האופקים. חלק מייעודכם קשור גם ביכולת לפנות אל כל אדם בשפה ובדרך אותה הוא יבין, ולעתים לפשט דברים על מנת שאנשים אחרים יוכלו גם הם לבוא במגע עם הדברים הגבוהים והטמירים.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף התקשורת, מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב לבני מרחב השער– לנולדים בין 15.11 – 14.12

על פי מיקומו של מרכז הגלקסיה אצל בני השבט האסטרולוגי שלכם – היעוד הגבוה שלכם מקושר ליכולת שלכם עצמכם לחיות באמת את הדברים הרוחניים אשר אתם מגלים ולומדים. לא רק בצורה פילוסופית – אלא להטמיע את העקרונות שלכם בכל פרט ופרט בחייכם. מדובר ביעוד ממשוך וגבוה ביותר של ישום. יעוד בו אחד בפה ואחד בלב. יעוד ומילוי הידע והסקרנות אינו מספיק – אלא יש גם צורך בחיים שמדגימים את מה שאתם מאמינים בו. בנוסף יש בכם חיפוש מהותי אחר העקרונות והסיבות בעבורם אתם רוצים להתפתח וללמוד. חשוב לכם לדעת כיצד הדברים עובדים, ולמה. להבין את המטריקס של החיים, ולחיות חיים רוחניים אמיתיים – ועם זאת מאוד מאוד מקורקעים. היכולת שלכם לחיות באמת על פי העקרונות הרוחניים שלכם תהווה דוגמא מופת ודרך לאנשים אחרים ללכת גם הם בדרכם שלהם.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה שקשור בקירקוע והגשמה, קלף עולם החומר (הבית השני), מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .

תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הגמישות לנולדים בין 15.12 – 13.1

חלק מן היעוד הגבוה שלכם, כפי שעולה ממיקומו של מרכז הגלקסיה במפה של בני השבט האסטרולוגי שלכם, קשור ביכולת שלכם להתחבר לניצוץ ההתלהבות והאנרגיה. זוהי היכולת להיות תמיד באופטימיות ותמיד עם ניצוץ של ילדות מתלהבת השואלת: "מה עוד?" ואומרת: "כמה נפלא!"

שמחת החייים הפשוטה הזו היא מצרך נדיר בימינו. ויתכן שגם עבורכם להגיע אל אותה שמחה והתלהבות היא מסע חיים לא פשוט. אבל מדובר בתהליך שמחבר אתכם לשמחה האמיתית, לא רק בעבור עצמכם. חלק מיעודכם מספר כי לאחר שמצאתם את האש הפנימית תוכלו להדביק בהתלהבות ובשמחה את מי שנמצא סביבכם – ולזרוע זרעים של אושר וביטחון בעולם שכה זקוק לזה.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "הלהבה", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .

תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב היהלום - לנולדים בין 14.1 – 12.2

חלק מיעודכם הגבוה, כפי שמראה זאת מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה של בני השבט האסטרולוגי שלכם, קשור בגישור ובקישור בין בני אדם בעולם. נראה כי יש לכם (או תהיה לכם לאחר ההתפתחות המתאימה) את היכולת לראות את השלם, ולא להתמקד בפרטים או בצדדים השונים. היכולת הזו לראות את התמונה הגדולה יכולה לעזור לאנשים להתעלות מעל המחלוקות ומעל ההבדלים שלהם, ויכולה לעזור להביא שלום בעולם, יותר הבנה, קבלה ושיתוף פעולה.

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "האגם", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב המפל - לנולדים בין 13.2 –13.3

חלק מיעודכם הגבוה, כפי שמראה זאת מיקומו של מרכז הגלקסיה במפה האסטרולוגית של בני השבט האסטרולוגי שלכם, קשור ליכולת להתחבר לידע רוחני גבוה, ידע חדש שרוצה להגיע אל כדור הארץ, ולהביאו עלי אדמות, אל הפלנטה ואל אנשים אחרים – בדרך שאנשים אחרים יוכלו להבין זאת וליישם זאת. על מנת להתחבר ליעוד הזה במלואו יש לכם מסע לא קטן לעבור שקשור להפחתת האגו והפחתת הרצון להביא את הדבר שלכם אל העולם, ובמקום זאת – לשמש צינור של אור. צינור נקי. כאשר תשימו את עצמכם בצד תוכלו לתת לשטף האלוהי לעבור דרככם ולעשות את שלו. או-אז תבינו כ הגשמתכם אינה קשורה בהבאת רעיון פרטי שלכם אל העולם – כי אם מסרים אוניברסאליים אשר מגיעים ממקור גבוה הרבה יותר מן ההגיון הפרטי שלכם... ואולי אתם כבר גיליתם זאת...

קלף למדיטציה על מנת להתחבר ליעוד הגבוה, קלף "המפל", מתוך הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .



THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page