top of page

התחזית האסטרולוגית השבועית של קרני צור לשבוע שבין 25-31.12, על פי האסטרולוגיה החדשה.

קרני צור מציעה יעוץ אסטרולוגי אישי מקיף וקולע בכל תחומי החיים וקריאת היעוד הגבוה של הנשמה. לימודי אסטרולוגיה בכל הרמות עד להכשרה כאסטרולוגים. קלפים אסטרולוגיים לשימוש אישי. 04-6619146, 054-4777279 אתר: www.z-astrology.co.il פייסבוק: www.facebook.com/holisticastrology


תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הגמישות לנולדים בין 15.12 – 13.1

זהו הזמן המיוחל של הלידה מחדש.

השמש, שנמצאת עכשיו במרחב האסטרולוגי שלכם, מטעינה אתכם באנרגיה רבה, לה הייתם זקוקים, ועוזרת לכם להיות יותר מודעים לעצמכם ומחוברים לעצמכם. אתם מתחילים לקבל בהירות לגבי חייכם ובפירוש מרגישים את תחילתו של דף חדש. אט אט יש יותר כוח ואתם מתחברים מחדש למטרת חייכם ולכוח להגשימה. זהו זמן להתחלות חדשות ולחיבור מחודש לעצמי שלכם, עם הרבה מאוד כוח ויכולת שוב להוביל את חייכם לאן שאתם בוחרים.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף השמש הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב היהלום - לנולדים בין 14.1 – 12.2

נראה שבתקופה הזו אתם יורדים מתחת לרדאר. אתם נכנסים לחודש יותר שקט, חודש להירהורים.

לא הרבה קורה מעל לפני השטח, אבל למעשה משהו בתוככם כבר מתחיל להתכונן לקראת המחזור האסטרולוגי החדש אשר יחל בסביבות זמן יום ההולדת שלכם. טוב לקחת את הזמן הזה באיטיות, לא להזדרז לעשות או להחליט דברים, אלא לחוש ולהרגיש כיצד אט אט שינויים פנימיים חלים בכם... לאומנים זה יכול להיות זמן מצוין מלא בהשראה.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף עולמות הרוח (בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב המפל - לנולדים בין 13.2 –13.3

בימים אלה השמש נמצאת בזירת היעוד שלכם, וזה אומר שאתם מודעים הרבה יותר למי ומה שאתם ולסיבה הגבוהה לשמה הגעתם לכדור הארץ. זה הזמן לתפוס עוד נתח של מודעות לגבי היעוד שלכם ומשמעות חייכם, וגם זמן לעשות עוד צעד משמעותי לעבר הגשמתו.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף בית היעוד (בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .



תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב האגם - לנולדים בין 14.3 – 12.4

אתם נכנסים לתקופה מעשית במיוחד. בתקופה הזו השמש ממוקדת בזירת העבודה שלכם. זה הזמן לעשות ולהוריד אל הקרקע הרבה מאוד דברים. חשוב לאפשר לעצמכם להיות מפוקסים בעבודה, להתמיד בה, לדבוק במחויבויות שלכם ולעשות את מה שנדרש. כל אלה יעזרו להוריד דברים אל המציאות והקרקע ולהגשים את מה שחשוב לכם. להנות ממה שעשיתם – תוכלו אחר כך...

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף בית העבודה(בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הלהבה - לנולדים בין 13.4 – 3.5

החודש אתם מתחילים להרגיש את הצורך לצאת החוצה אל העולם. היציאה החוצה אל העולם מאפשרת לכם הן לחלוק את התובנות שלכם, אותן קיבלתם בשבועות אחרונים, עם אנשים אחרים, והן להתחיל לחפש תשובות במקומות נוספים, חיצוניים לכם. אתם מרגישים תחושה של חופש, של סקרנות, משהו מושך אתכם החוצה – אל המרחבים, אל הידע החדש ואל הטבע. חופש היא מילת מפתח חשובה מאוד בזמן נפלא זה.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף הרחבת האופקים (בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב המפתח לנולדים בין ה 14.5 – 14.6

אתם נכנסים לתקופה רוחנית יותר ומופנמת יותר. אולי לא תרגישו את צורך לדבר הרבה, לצאת החוצה או לעשות דברים – אבל יחד עם זאת – ישנה יכולת ליצור קירבה הרבה יותר גדולה עם אנשים, יש יכולת לקחת זמן שקט אל עצמכם, וכאשר אתם רק מנסים להתקרב לחיי הרוח – משהו נפלא ועוצמתי קורה. הרשו לעצמכם עד כמה שניתן את הזמן השקט, הרגוע והרוחני הזה.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף הפורטל לעולמות הרוח (בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הזרימה – לנולדים בין 15.6 - 15.7

כל מה שקשור לזוגיות ולאהבה פועל באופן מאוד עוצמתי בזמן הזה. השמש נמצאת עתה בזירת הזוגיות שלכם, כך שכל קשר הופך להיות חזק יותר ומשמעותי ומקבל גם זרקור גדול של מודעות המאפשרת לראות בו דברים בבהירות, וגם לתקן – אם צריך. זהו חלון הזדמנויות מצויין למציאת אהבה למי שרוצה בכך. בנוסף לאהבה – כל המפגש עם העולם גם הוא חיובי בימים אלה ואתם מרגישים את הצורך לצאת החוצה לפגוש אנשים, לתקשר, לדבר. גם פרויקטים ורעיונות שהתבשלו בכם זמן רב מגיעים עכשיו להבשלה ויכולים לצאת החוצה אל העולם.

הקלף עליו מומלץ למדוט על מנת להתחבר ולהגיע לתדר בו אתם יכולים להתפתח אליו – קלף הזוגיות (בתמונה) הקלפים האסטרולוגיים של קרני צור .




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב נתינה – לנולדים בין 16.7 – 15.8

אתם נכנסים לתקופה מאוד פרקטית ומסודרת. נראה שזה הזמן לשים כל דבר במקומו. זמן לעשות סדר בבית, במשרד, במחשבות, בגוף ובלב. ככל שהסדר נעשה – כך אתם מרגישים יותר ויותר טוב. טוב מאוד לתת את תשומת הלב הראויה לגוף ולתזונה בימים האלה – ממקום אוהב ומבין, שרואה את חשיבות הגוף ככל מן המכלול של האדם. זה הזמן לתת את תשומת הלב לפרטים הקטנים, המרכיבים את התמונה הגדולה יותר.

קלף להתבוננות ומדיטציה לתשומת לב לבריאות, לאיזון ולגוף – קלף האיזון והבריאות (בתמונה).




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב אצילות - לנולדים בין 16.8 – 15.9

השמש מבלה את הזמן הזה באזור במפה שלכם שקשור לביטוי עצמי, שמחה ומנהיגות. אתם מתעוררים שוב לחיים, מתמלאים בשמחה ובאנרגיה מחודשת ומתחברים טוב יותר לעצמכם. כל זה לא רק על מנת שאתם תרגישו טוב יותר – אלא על מנת שתוכלו להשפיע מטובכם על הסובבים אתכם.

המצב רק ילך וישתפר במהלך החודש הקרוב בו תוכלו עוד ועוד לבטא את עצמכם ולהוציא את הצדדים היצירתיים שלכם החוצה, להרגיש ביטחון עצמי ולבטא את כישורי המנהיגות שלם.

זה זמן טוב לקרון את עצמכם בעוצמה, ובכך להשפיע לטובה על אנשים אחרים.

קלף אסטרולוגי להעשרת הביטוי ולביטחון עצמי – קלף הביטוי העצמי (בתמונה)




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב השפע –לנולדים בין 16.9 – 16.10

החודש הקרוב הוא זמן לנשיפה. זמן של יותר שקט והרהורים. זמן יותר מכונס ואיטי. לאחר מרוץ חיים של כמה חודשים נראה שהשקט יכול לעשות לכם טוב עכשיו. הזמן המדיטטיבי מאפשר לכם להתחבר יותר לרגשות שלכם ולמשפחה שלכם וגם מאפשר לכם זמנים רוחניים יותר. זה הזמן להשקיע חום ואהבה בקרובים לכם ובכם עצמכם.

קלף אסטרולוגי להתבוננות ומדיטציה להורדת הקצב – קלף המשפחה (בתמונה)




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב הבריאה - לנולדים בין 17.10 – 14.11

הקלילות מתחילה להיכנס אל חייכם! החודש הקרוב כולו עומד להיות בדגש של חברים, שיחות, רעיונות חדשים, הרבה שיחות טובות ותסיסה – והזמן כולו עומד להיות קליל למדי (שזה טוב, לאחר תקופה מעט כבדה)... זה הזמן להרחיב דברים קיימים. שוחחו עם אנשים - הפיצו את הבשורה על מה שאתם עושים ובשיחה כנראה תקבלו זוויות חדשות וכיוונים חדשים. זה זמן להתאווררות אבל גם זמן טוב לשיווק, כתיבה ויחסי ציבור אם יש לכם עסק... קלף להתבוננות ומדיטציה ללקיחת החיי יותר בקלות ולהרחבת יכולות התקשורת – קלף התקשורת (בתמונה).




תחזית אסטרולוגית שבועית לבני מרחב לבני מרחב השער– לנולדים בין 15.11 – 14.12

לאחר תקופה חודש יום ההולדת האינטנסיבי, השמש עתה מפנה את מקומה ועוברת למקום אחר. גם הזרקור עובר מכם והלאה. וזה אומר שיהיה הרבה יותר שקט. השקט מאפשר להתחיל לקחת ברצינות דברים שעלו בחודש האחרון, ולהתחיל ליישם אותם. זהו זמן של קירקוע והגשמה. זמן של התחלת הגשמת החלומות בצורה ריאלית, מסודרת, אחראית ובוגרת. זה זמן לא של דיבורים – אלא של עשייה. התמקדו בחשובים ועשו קודם את הדברים הגדולים. קלף אסטרולוגי להתבוננות ומדיטציה להגשמת דברים וקרקוע– קלף עולם החומר (בתמונה)



THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page