top of page

התעלות

בימים אלה שני כוכבי הלכת סאטורן ופלוטו, יוצרים ישורת שמיימית בין לבין עצמם וגם יחד עם כוכב השבת וגה (Vega). ישורת זו נדירה ביותר אשר יוצרת שער קוסמי מיוחד, אשר פתוח עבורינו עכשיו וילווה אותנו לתוך 2020.



סאטורן נקרא גם " אדון הקארמה" והוא כוכב הלכת המרוחק ביותר הנראה בעין בלתי מזוינת. אפשר לראות אותו בשמי הערב מאיר לנו באורו האדמדם בסוף מזל קשת. פלוטו הוא כוכב לכת ננסי אשר עד לא מזמן נחשב היה לגרם השמיים המרוחק ביותר במערכת השמש. מאז הרבה התווסף במדע, אבל הוא עדיין מסמל את הגבולה חיצון ואת הלא ידוע. פלוטו הוא כוכב הטרנספורמציות והוא אינו נראה לעין. אבל בימים אלה הוא נמצא בדיוק מאחורי היכן שרואים את סאטורן בשמיים. שכן סאטורן ופלוטו יוצרים ישורת.


סאטורן ופלוטו הם שני כוכבי לכת איטיים מאוד. לסאטורן לוקח שנתיים וחצי לעבור ממזל למזל, ואילו לפלוטו 20 שנים שלמות (!). השניים יוצרים ישורת (כלומר נמצאים באותה נקודה בשמיים) רק אחת ל 36 שנים בערך.


כל ישורת שמיימית כזו היא שער קוסמי, שכן האנרגיות של שני הכוכבים האלה מתערבבות זו בזו ויוצרות הזדמנות יחודית. השילוב (הישורת) בין סאטורן לפלוטו הוא שילוב המאפשר שינוי גדול ביותר, שבכלל לא פשוט להגיע אליו (סאטורן הוא בין היתר כוכב הקשיים), אבל כזה שאם עושים אותו בזמן הזה – הוא מאפשר שינוי מוחלט. ממש מקצה לקצה.


הצמידות בין פלוטו לסאטורן מתרחשת כל 36 שנים. כל פעם היא קורית במקום אחר בשמיים, עם הרכב כוכבי שונה, ועם זאת אם עוקבים אחר ההיסטוריה מגלים משהו מופלא במיוחד, ובעיקר לנו כישראלים.


הפעם הקודמת בה היתה הצמידות בין שני כוכבים אלו היתה 1983 - השנה בה נולד האינטרנט (!), הטלפון הסלולארי הראשון, יחד עם רשת השידור הסלולארית הראשונה שידרו (!!) וגם השנה בה קמה חברת מיקרוסופט...


לפני כן הצמידות תרחשה בשנת 1948 - כן, כן - שנת קום המדינה שלנו !!!


ולפני כן - 1914 - שנת פרוץ מלחמת העולם הראשונה.


אירועים שונים, אך כולם משמעותיים ביותר, וכל אלה לוו תמיד גם במזג אוויר קיצוני (!), אלימות בעולם (מלחמת השחרור למשל) והמצאות טכנולוגיות פורצות דרך.


בגלל תזוזתם האיטית של הכוכבים ישורת זו קורית עכשיו, אולם תמשיך ללוות אותנו בכל השנה הקרובה.




הכוכבים אומרים לנו שאנו נמצאים בזמן של שינויים. יש רוח גבית לשינויים גדולים ביותר. יש קשיים ודברים לא פשוטים. בהחלט - אבל זה גם זמן שאפשריות בו פריצות דרך משמעותיות.


סאטורן מעיד על כך שהדברים שעומדים להשתנות הם דברים שהיה לנו קשה מאוד לשנות אותם עד כה, אולי אפילו אבנים שאנו נושאים עימנו מגלגולי חיים קודמים, או שיעורים מהותיים שחשבנו שייקח לנו עוד שנים רבות לעבור אותם. אבל הנה זה קורה – המפגש בין סאטורן ופלוטו מאפשר את אותם השינויים, את אותן הטרנספורמציות. את אותן תזוזות גדולות שחשבנו אולי שכבר לא תקרינה. והן קורות בדיוק עכשיו.


מה שיחודי בפעם הזו בה שני הכוכבים האלה נפגשים, הוא ששניהם נפגשים בצמידות לכוכב השבת ווגה. הסיכוי שזה יקרה הוא נדיר ביותר, וקורה רק אחת לכמה מאות טובות של שנים.


וגה הוא אחד מכוכבי השבת המאירים בשמיים. כוכב שבת אומר שהוא מחוץ למערכת השמש שלנו (שלא כמו סאטורן ופלוטו שהם חלק ממערכת השמש שלנו שכינינו הקרובים אלינו במרחק כמה דקות או שעות אור). כוכב שבת מרוחק כמה שנות אור טובות מאיתנו, ונראה לנו כאילו אינו משנה את מקומו בשמיים (למרות שזה בעצם ממש לא כך. הכל בחלל בתנועה). זאת לעומת כוכבי השבת אשר משנים את מיקומם בשמים תדיר. וגה מרוחק מאיתנו 25 שנות אור. הוא בהיר ביותר. הוא נמצא באזור של מזל קשת בשמיים והוא גם כוכב שלפני עשרות אלפי שנים היה כוכב הצפון שלנו (כוכב הצפון למעשה אינו כוכב אחד, אלא הוא למעשה "מתחלף" כל כמה אלפי שנים, שוב בגלל שהכל בחלל נמצא בתנועה).


וגה, מבין כל הכוכבים, מסמל את הכיוון אליו כל מערכת השמש שלנו נעה – קדימה אל העתיד. זה נאמר כאן בקצרה ואני מקווה בהרחבה לפתוח הסבר יותר מעמיק על וגה, אבל באמת שוגה הוא כוכב מופלא. והוא מסמל את הכיוון שלנו. תנועה לעבר משהו גבוה יותר.



מצב הכוכבים בשמיים היום מדבר על התגברות על מיני מכשולים ומעצורים פנימיים ואישיים, כאלה מעכשיו וכאלה מחיים קודמים. הוא מדבר בכלל על התעלות מעל לכל מה שהוא אישי. מעל הבעיות האישיות שלנו, הצרות האישיות שלנו, ואפילו החזון הקטן והאישי שלנו.


ומה עוזר לנו להתגבר על אותם דברים אשר ליוו אותנו זמן קורה רב? חזון גדול הרבה יותר. פרספקטיבה הרבה יותר רחבה. סיבה הרבה יותר גבוהה. והאנרגיה העצומה אשר מגיעה מדבר מה שאינו אישי כלל.


מכירים את זה שאתם מאוד נבוכים לעשות משהו, כמו להציג את עצמכם לאדם זר, אבל אז אתם אולי מגיעים לאירוע עם הילד שלכם, או עם מישהו שחשוב לכם להציגו לפני אנשים אחרים, או להראות לו כיצד להתגבר על הפחדים שלו עצמו. ו... הופ!! הקשיים מתעופפים להם מעבר לחלון. אנחנו בשירות למשהו גבוה יותר ופשוט אין מקום לפחדים ולחששות הרגילים שלנו.


וכמובן ישנה את הדוגמא המדהימה של האמא שיכולה להרים מכונית כדי לחלץ את בנה, אם הוא נקלע מתחתיה.

סיבות גבוהות יותר מביאות עימן כוח עצום. כאשר אנחנו לא חושבים באופן אישי, כאשר איננו רוצים לעשות דברים עבור עצמינו אלא בשביל משהו גבוה יותר, אנחנו מתמלאים בעוצמות אדירות. ועם הדרך גם כל מה שעוצר מאיתנו באופן אישי – כבר לא נמצא שם.


זה מה שקורה בימים אלה בדיוק. וזה השער הקוסמי שנפתח.


ומה עלינו לעשות על מנת להתחבר לרוח הכוכבים הגבית של הימים האלה?

דווקא התמקדות בבעיות ובצרות ובקשיים שלנו – לא יביא את הפתרון עכשיו. התחברות לסיבה גבוהה יותר, למטרה גבוהה יותר ונעלה יותר – הם אשר יעזרו לנו צעדים שעבור עצמינו אולי כלל לא היינו מעיזים או מצליחים לעשות. וכערך מוסף, ממש על הדרך, נמצא הרבה מאוד קליפות שלנו מתעופפות להן דרך החלון... הרבה קשיים נעלמו כלא היו. הרבה דברים שחשבנו שיקח לנו הרבה זמן להגשים או לעשות – קורים כבמטה קסמים.


זהו זמן עם אנרגיה מאוד מיוחד, בשל הישורת הזו וסיבות נוספות שאגע בהן אולי בקרוב. והדבר החשוב הוא לחבור לדברים גבוהים, למטרות נעלות וטובות. אלה יביאו לנו אנרגיה עצומה, הרבה מעל ומעבר למה שנדרש לנו. אנרגיה כוכבית. זה הזמן לא לחשוב באופן אישי, לא לפעול באופן אישי. ו – הופ. גם הקשיים האישיים שלנו יתעופפו להם מהחלון... ועל הדרך הרווחנו וקפצנו קפיצת דרך משמעותית.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page