top of page

וונוס מול מארס

וונוס, כוכבת הרגשות, נמצאת עכשיו בדיוק ממול לכוכב מארס.



את מארס ניתן לראות בבירור בשמי הערב עולה במזרח ו"שט בשמיים" למרומם, שוקע במערב לפנות בוקר, ואילו את וונוס, בגלל קירבתה הגדולה לשמש, אי אפשר לראות בימים אלה, אבל אפשר לדעת ולדמיין כיצד היא נמצאת שם, מלווה את השמש שלנו בנאמנות.


וונוס ומארס הם הפכים מושלמים. שניהם יחד הפלנטות הקרובות ביותר לכדור הארץ, משני צידיו.

וונוס מייצגת את הנשיות, הרגשות ההרמוניה,העדינות והאהבה. ואילו מארס מסמל את הגבריות והפרקטיות – אל המלחמה הרומי.


וונוס ומארס הם זוג מיתולוגי אשר עוסק במתח התמידי בין הניגודים המשלימים גבר ואישה, המתח התמידי אשר נוצר בין הרגש לבין הפרקטיות, בין האהבה למלחמה...


בהתייצבותם זה מול זה בשמיים המתח בין שני הקצוות האלה מועצם בימים אלה, בעיקר כאשר מארס בנסיגה ורמת המתח בכל תחום עולה. אבל יחד עם המתח ישנה האפשרות המופלאה לחיבור ההרמוני המושלם בין שני הניגודים – בדיוק כפי שקורה בין גבר לאישה, כאשר שני ניגודים נמשכים ונפגשים.


לוונוס ולמארס היו בת ושני בנים. הבת נקראת "הרמוניה", והיא מייצגת את כל הטוב אשר יכול לקרות בין המפגש בין הניגודים, ואילו הבנים נקראים "פובוס" (פחד) ו"דימוס" (אימה) – והם מייצגים את הצד הפחות טוב של ההתערבות בין הרגש לבין העשייה. כי כאשר וונוס נפגשת עם מארס עלולה להיות תסיסה רגשית. לפעול מתוך אמוציות ולא פרקטיות הוא דבר שאינו תמיד נכון, וגם לתת ביטוי מלחמתי לרגשות שלנו זה לא להיט...

ובימים אלה רצוי לשים לב – כי אלו הם בדיוק הדברים שנמצא עצמינו עושים, אם לא נשים לב

בימים אלה המתח בין שני הצדדים האלה בתוכנו גובר ועולה כאשר הכוכבים ניצבים זה מול זה בשמיים, ועלינו ללמוד כיצד לא להיקרע בין הניגודים – הפרקטי והרגשי – וכיצד לא לערבב בין התחומים בדרך הלא נכונה. זה הזמן עבורנו ללמוד כיצד הרגש והפרקטיות יכולים לשתף פעולה בהרמוניה בחיינו.


אם נלמד השבוע לא להיקרע בין הניגודיות שבין הרגשות לבין הפרקטיות, אלא נלמד כיצד משלבים בין השניים בדרך בונה, כיצד מנתבים את השילוב ליצירתיות ולעשייה מקדמת – הרי שקיבלנו מתנה נפלאה לחיים.


זה הזמן לעשות את מה שאנו עושים עם רגש ועם תשומת לב,

להכניס פרקטיות ואקשן לתוך התשוקות והאהבות שלנו,

ולנסות כמיטב יכולתנו לשלב בין החלק הריגשי/נשי שבתוכנו לבין החלק המעשי/גברי. שילוב שלוקח את המיטב מכל אחד, ולא מערב בין התחומים השונים.


זה גם זמן מיוחד מאוד בכל מה שקשור לאהבה, עם הרבה שיעורים ותובנות על החיבור הנכון בין גבר לאישה והאפשרות למפגש מיוחד בין השניים, גם ברמה הפיזית של הדברים, ולא רק הרוחנית.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page