top of page

זמן שינוי עולמי, למה לשים לב במיוחד בימים אלה ?

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020


(זוהי תמונה שציירה חברתי מימו קהיר, צלמת ואומנית בינלאומית, בהשראת התחזית שלי, עם הישורת המופלאה בין ארבעת כוכבי הלכת אשר נמצאת עכשיו בשמיים. תודה רבה מימו !! )


אנחנו נמצאים במצב כוכבים נדיר ומיוחד, צירוף של שלושה כוכבים, אשר שניים מהם כבר שינו את פני ההיסטוריה. סאטורן ופלוטו מתכנסים כל 36 שנים בערך, ובפעמים הקודמות שנפגשו היו מלחמת העולם הראשונה (1914), קום המדינה (1948), וההתפרצות הגדולה ביותר של האיידס, כמו גם לידת האינטרנט, הטלפון הסלולארי וחברת מיקרוסופט (כל אלה בשנת 1983). אין ספק שאנו בזמן משמעותי של שינוי פני העולם וההיסטוריה. לפלוטו (כוכב השינויים הגדולים) וסאטורן (כוכב כל התשתיות והסדר המוכר) מצטרף עכשיו גם יופיטר שמגדיל ומעצים את הכל והופך את התופעה (שינויים בכל התשתיות המוכרות) לגלובאלית. שלושת הכוכבים האלה יהיו צמודים זה לזה במהלך כמעט כל 2020, כך שאנו צריכים להתכונן לריצת מרתון. פלוטו הוא כוכב הלא נודע, ולכן למרות שנראה לנו שאנו יודעים בפני מה אנו עומדים, חשוב כל הזמן להתכונן לעוד ועוד הפתעות. בחודש הקרוב, ועד אמצע אפריל מארס מצטרף אל שלושת הכוכבים האלה, ויוצר השפעה לא פשוטה בה יש גם התעצמות של המחלה, גם אלימות יותר גדולה שלה, וגם אפשרות לאלימות ותסיסה, עד כדי מלחמה, בעולם ובין האנשים. בשידורים שלי הדגשתי את החשיבות בחיינו הפרטיים לא להתחבר לצדדים הנמוכים של כל הכוכבים האלה, אלא דווקא להתחבר לצד הגבוה שלהם. כי אותם כוכבים שגורמים עכשיו לקשיים עולמיים, יכולים לגרום לשינוי חיובי וטוב בחיינו האישיים ובעולם כולו. פלוטו מאפשר להתמודד עם הלא נודע ולעשות שינוי של ממש, סאטורן מאפשר לנו לבנות תשתיות חדשות, במקום אלו הישנות, אשר יביאו אותנו אל העשורים הבאים (בחיים האישיים ובעולם)

יופיטר מאפשר לכל דבר להיות ויראלי בזמן הזה, אז לא רק הרע, אלא גם הטוב והאור יכול להיות מופץ בעוצמה בימים האלה, ובמקום להכנס לאווירת המלחמה וחרחור הריב של מארס, חשוב להתחבר לחלק שלו שמאפשר לנו לעשות. זה הזמן להתחבר לעשייה, ולמרות הבידוד להיות מאוד מאוד פעילים בימים האלה. פעילים בדברים הטובים שאנו יכולים לעשות, לטובת עצמינו ולטובת העולם. פרט לכך - כמובן מזמינה לצפות בשידורים שלי בערוץ הפייסבוק שלי www.facebook.com/holisticastrology , בהם אני מרחיבה על כל זה וגם נותנת טיפים ממשיים ויעילים כיצד לעצם ולהפוך את זמן הזה לזמן של התפתחות אישית ורוחנית ושינוי חיובי אמיתי.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page