top of page

זמן של שינוי היסטורי

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020

בשבוע שעבר כתבתי כאן על הישורת המתרחשת בין פלוטו לסאטורן כל 36 שנים בערך. ישורת המתרחשת בימים אלה ותמשיך ללוות אותנו בשנה הקרובה. כל פעם היא קורית במקום אחר בשמיים, עם הרכב כוכבי שונה, ועם זאת אם עוקבים אחר ההיסטוריה מגלים משהו מופלא במיוחד, ובעיקר לנו כישראלים.

הפעם הקודמת בה היתה ישורת בין סאטורן לפלוטו היתה בשנת 1983 - השנה בה נולד האינטרנט (!), הטלפון הסלולארי הראשון, יחד עם רשת השידור הסלולארית הראשונה שידרו (!!) וגם השנה בה קמה חברת מיקרוסופט...

לפני כן הישורת בין פלוטו לסאטורן התרחשה בשנת 1948 - כן, כן - שנת קום המדינה שלנו !!! ולפני כן - 1914 - שנת פרוץ מלחמת העולם הראשונה.

אירועים שונים, אך כולם משמעותיים ביותר, וכל אלה לוו תמיד גם במזג אוויר קיצוני (!), אלימות בעולם והמצאות טכנולוגיות פורצות דרך.



הפעם רוצה הגורל והישורת הנדירה בין סאטורן לפלוטו מתרחשת ממש בישורת עם כוכב וגה - מקרה נדיר ביותר אשר סביר להניח שלא יקרה עוד מאות שנים. (אפשר לקרוא שוב את המאמר שכתבתי בשבוע שעבר על כך)

אולם בעוד הישורת בין סאטורן ,פלוטו ווגה קורית, מתרחשת ממש השבוע ישורת נוספת, והפעם בין כוכב יופיטר לבין מרכז הגלקסיה. ישורת זו קורית אחת ל 12 שנים, והנה היא קורית בו-זמנית בדיוק עם הישורת הנדירה השניה.

יופיטר הוא כוכב המזל, ההצלחה וההתרחבות. ומרכז הגלקסיה הוא הנקדה במפה שמציינת את מרכז שביל החלב, המרוחק מאיתנו מאות שנות אור. הנקודה סביבה כל הכוכבים הנראים לעין סובבים, ומציין את היעוד הגבוה יותר של האדם.

אז שני אירועים אסטרולוגיים סופר-משמעותיים וסופר-נדירים מתרחשים להם ביחד ממש בזמן הזה.

כאשר אנו מסתכלים על ההיסטוריה אנו רואים שהישורת בין סאטורן לפלוטו בלבד הספיקה בכדי לשנות את מפת העולם: מלחמת העולם הראשונה, המצאת האינטרנט, הצאת הטלפון וכמובן הרלוונטיות הישראלית עם קום המדינה במחזור הקודם של הישורת, לפני 72 שנים.

אני די בטוחה שמי שהתעורר בוקר מלחמת העולם הראשונה, או - להבדיל אלף אלפי הבדלות - בוקר המצאת האינטרנט, או קום מדינת ישראל, לא חלם ולא שיער בפני איזה שינוי העולם עומד.

אנחנו נמצאים בזמן כזה עכשיו. תזכרו את זה. לא מדובר בעוד שינוי קטן לפה או לשם. מדובר בזמן שינוי מהותי אשר משנה לחלוטין את העולם, את ההיסטוריה ואת ספרו של המין האנושי.

ולאן השינוי הזה הולך? הרי ההיסטוריה הראתה כבר כי בני האדם יכולים לקחת את השער הכוכבי הנפלא ביותר ולעשות איתו דברים איומים. כאן כולי תקווה שיופיטר, כוכב המזל וההצלחה, בצמידות למרכז הגלקסיה, וגם נוכחותו של ווגה עם הישורת של פלוטו וסאטורן, מתווים לנו דרך יפה ואופטימית במיוחד. פלוטו הוא הכוכב שמאפשר שינויים גדולים ומהתיים. ואילו סאטורן אחראי על חוזים והסכמים וגם מוודא שהשינויים הקורים יהיו בעלי אופי יציב, בטוח ועם אופק מתמשך.

אז האם שלום אפשרי בזמנים אלה? שלום עולמי? שלום בארץ שלנו? אני לא יודעת. מקווה כמובן אך לא רוצה לצאת בהצהרות גורפות. אבל שינוי ברמה כזו שאיש לא ציפה לו, אירועים משמעותיים שמשנים את במת ההיסטוריה, הסכמים חדשים, תשתיות עולמיות חדשות - אלו הם כן הדברים שאנו יכולים לצפות שיקרו במהלך החודשים הקרובים, אם לא השבועות.

החזיקו אצבעות...

בתחזית האישית שלכם באתר שלי, תוכלו לקרוא כיצד אירועי השמיים משפיעיםעליכם באופן אישי ואילו שערים הם פותחים לכם בחייכם.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page