top of page

יופיטר וונוס נפגשים - שער קוסמי לאהבה


למזלנו ממש לאחרונה התחלנו שוב לראותאת וונוס בשמי הערב. ולא רק שאנו רואים אותה במלוא הדרה, מי שעוקב אחר מיקומה בשמיים מדי ערב, רואה שהיא כאילו מתקדמת בשמיים בצעדים מהירים כל ערב לקראת כוכב זוהר אחר בשמיים - הלוא הוא אביה המיתולוגי, יופיטר.

המחזה כולו מתרחש ממש עם רדת החשיכה, בשעות הערב, שבימים אלה קורית ממש מוקדם. בסביבות 8 כבר הזוג המלכותי נעלם בשמי המערב, בדיוק כפי ששקעה לא מזמן השמש...

ופרט ליופי המרהיב הזה, ההיצמדות של וונוס, כוכבת האהבה, ליופיטר, כוכב המזל וההצלחה - מבשרת על פתיחתו של שער קוסמי מיוחד בימים אלה, הקשור כמובן לאהבה...


יופיטר הוא הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש שלנו, הוא מרוחק מאיתנו 550 מליון ק"מ וגדול מאיתנו פי 300 בערך. בהרבה תרבויות הוא נחשב לראש האלים והיה מקושר לאלים גבריים שונים כמו בעל, זאוס ויופיטר. במפה האסטרולוגית הוא מסמל את נקודת המזל וההצלחה. הוא מסמל גם התרחבות וגדילה והתחלות חדשות. ואכן יופיטר קורן יותר אנרגיה מאשר מה שהוא קולט מן השמש, מה שאומר שהוא במסע (שיקח את הזמן שלו) להפוך להיות שמש ברבות הימים. הוא היחיד במערכת השמש שלנו אשר פולט יותר אנרגיה מאשר הוא מקבל.


ונוס היא שכנתנו העדינה, כוכבת קטנה מאיתנו, אחותנו, והקרובה אלינו ביותר מכל כוכבי הלכת. במיתולוגיות נחשבה תמיד לכוכבת נשית, אלת היופי, ההרמוניה והאהבה וקושרה לאלות שונות כמו חתחור, עישתאר, עשתורת, אפרודיטה וונוס.


למרת השוני ביניהם בגודל ובמרחק - בשמיים שניהם דומים זה לזה (וזה לא מובן מאליו. לא כל הכוכבים דומים זה לזה !) שניהם הכוכבים הבוהקים והיפים ביותר בשמיים, זוהרים באור כחלחל אשר יוצא לעתים בניצוצות מתרחבים מופלאים.

המפגש בין יופיטר לוונוס קורה אחת לשנה. תנועתו של יופיטר מאוד מאוד איטית - הוא עובר מזל אסטרולוגי אחד בלבד מדי שנה. תנועתה של וונוס מהירה הרבה יותר והיא נראית כאילו היא עוברת ממזל למזל מדי חודש בערך. אחת לשנה המסלולים שלהם כאילו נפגשים ("כאילו" כי כך זה רק נראה מכדור הארץ. במציאות הן מאוד מאוד רחוקים זה מזה).


נקודת החיבור המיוחדת הזו בין יופיטר - כוכב המזל וההצלחה, ו-וונוס, אלת האהבה - היא חלון קוסמי חגיגי במיוחד המאפשר פתיחה של דף חדש בכל מה לעולם הנשיות, ההרמוניה והאהבה.


מדובר בשבוע מיוחד שבו כל מה שקשור לרגשות שלנו מתרחב (זה הולך לטוב וגם לרע...). יש אפשרות טובה ליצירת הרמוניה – מה שמעשיר את יכולת העיצוב והחוש האומנותי שלנו וגם עוזר לנו לעבוד יפה עם אנשים אחרים. זהו זמן של חידוש, רענון ופתיחת דף חדש בזוגיות הקיימת, וכמובן - לאלו המחפשים אהבה חדשה - זו בהחלט ההזדמנות למצוא אותה!


ברובד העמוק יותר המפגש מאפשר לנו לפתוח בתוכנו דף חדש בכל הקשור לרגשות ולאהבה, וזה כמובן תהליך חשוב ביותר – תהליך הכולל את ניקוי עולם הרגש, ניקוי של זיכרונות ודפוסי העבר במה שקשור ליחסים עם האחר וגם חיבור מחודש לאהבה שלי את עצמי .


עבור נשים המפגש האסטרולוגי המיוחד הזה מאפשר גם את רענון של תחושת היופי והילינג עמוק ומשחרר במה שקשור לתפיסת הנשיות – דבר אשר לרוב נדרש...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page