top of page

ליקוי ירח מיוחד ביום שישי – ושער קוסמי בן שמונה קשתות

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020

ביום שישי ה 10.1 יתקיים ליקוי ירח יחודי ונדיר. אמנם אף אחד לא ירא אותו, באף מקום על פני כדור הארץ, משום שהוא ליקוי חלקי שבו רק צל כדור הארץ עובר על צל הירח. ויחד עם זאת, זהו אחד הליקויים המשמעותיים והחזקים ביותר שאני זוכרת.


ומדוע שער הכניסה אל העשור הזה הוא כל כך משמעותי ??

כל ליקוי ירח בא בזוג יחד עם ליקוי חמה. פעמיים בשנה זה קורה שישנה ישורת מושלמת בין כדור הארץ, השמש והירח. באותו הזמן הירח הנולד יוצר ליקוי חמה (הירח ניצב בין כדור הארץ לשמש) ושבועיים לאחר מכן הירח המלא הוא לקוי (משום שכדור הארץ ניצב בינו לבין השמש וכור הארץ מטיל את צילו על הירח ולוקה אותו). זוהי "תקופת הליקויים" שכבר כתבתי עליה לא מעט.


הפעם עונת הליקויים "עטפה" את כניסתה של השנה הלועזית החדשה, ולמעשה כניסתו של עשור חדש.


אבל לא רק זה – הליקוי מתרחש כאשר השמש נמצאת בישורת לכמות לא הגיונית של גרמי שמיים. הירח, כדור הארץ והשמש כבר נמצאים בישורת, כאמור. אבל ממש מאחורי השמש ניצבים עתה זה אחר זה גם מרקיורי, האסטרואידית קרס, סאטורן ופלוטו והרחק הרחק, במרחק 40 שנות אור, אבל גם בישורת גמורה לכל השורה הנכבדת הזו, ישנו כוכב וגה, שהוא אחד הכוכבים המשמעותיים, משום שהוא מסמל את הכיוון אליו כל מערכת השמש שלנו "שטה" בחלל.


הסיכויים שישורת כזו של כל כך הרבה גרמי שמיים תקרה (7 במערכת השמש שלנו ואחד נוסף מחוצה לה) – היא מאוד קטנה. והסיכוי שיהיה ליקוי ירח בדיוק באותו הזמן, עוד יותר מזערית.


ומשום שאני מאמינה שאין צירופי מקרים במה שקשור למתמטיקה המקודשת של השמיים, אז כנראה אנחנו נמצאים בזמן יחודי ביותר היוצר בפנינו שער לא נורמאלי עם אנרגיה כוכבית יוצאת דופן.


ולא רק זה –

ישנם אירועים אסטרולוגיים שקורים וחולפים. אבל ישנם אירועים אסטרולוגיים אשר ממשיכים להטביע את חותמם. כך למעשה היא מפת הלידה האישית של כל אדם – רגע קוסמי שברירי, אשר אמנם בשמיים חלף לו, אך למעשה ממשיך להתקיים בהתגלמות חיי אותו האדם שנולד באותה העת.


גם מפת השמיים של כניסתו של עשור חדש לא תעלם לה עם חלוף הכוכבים. מהותה תמשיך ללוות אותנו בשנה הקרובה, ובעשור החדש.



אז מה הוא השער הזה ומה קורה בזמן הזה? מה האפשרויות השמיימיות ??

בימי קדם היה דגש גדול מאוד על שערי הכניסה לערים. בטקסים שונים משתמשים בשער דרכו צריך לעבור על מנת לעבור לרמה אחרת, או מימד אחר. אפילו החופה של הנישואין היא מעין "שער" כזה. הזוג ניצב מתחתיו ומועבר למעשה לרמה הבאה. ובכלל – שערים וקשתות שניתן לעבור דרכם תמיד נחשבו לדברים מיוחדים, מעבר בין מימד למימד.


נראה שכדי להכנס אל השנה החדשה הזו אנו צריכים לעבור דרך ה"שער הכוכבי" שגרמי השמיים השונים מסדרים לנו עכשיו. שער חגיגי וארוך במיוחד, המורכב משמונה קשתות – שמונת גרמי השמיים היוצרים אותו.


אז דמיינו לעצמכם שער מיוחד וחגיגי המורכב משמונה קשתות. כל קשת היא גרם שמיים אחר. וזהו השער שאנחנו צריכים לעבור בפתחו של עשור חדש.


כדי להכנס אל העשור החדש, אנחנו צריכים לעבור שמונה תהליכים:


הירח – לרפא ולשחרר את הדברים המעכבים אותנו מן העבר.

כדור הארץ – להיות שלמים עם עצמינו.

השמש – לפתח מודעות לעצמינו ולעולם שמסביבנו.

קרס – ללמוד לטפח את עצמינו.

מרקיורי – ללמוד לתקשר את מה שקורה לנו ולעבוד בשיתוף פעולה.

סאטורן – לדעת ליצור את ההסכמים והחוזים הנכונים. לדעת מה לא נעשה ולמה לא נסכים.

פלוטו – להיות מוכנים לעבור שינוי מהותי שיאפשר לנו לפגוש את העתיד שלנו ומה שצפוי לנו בו.

ווגה – לוודא שמה שאנחנו עושים מחובר לטובה גבוהה יותר ומתקשר לאבולוציה שהמין האנושי אמור לעבור עכשיו.


מובן מאליו שכל מה שנדרש מאיתנו אינו דבר שנעבור אותו ברגע. וגם לא בליקוי הירח עצמו מחר. אבל זהו השער המוביל אותנו אל ההצלחות של העשור החדש, והדברים שכדאי שנדע לדאוג להם ולהתפתח לכיוונם אם נרצה להתקדם בשנה ובשנים הקרובות.


השער הזה נפתח בפנינו עכשיו, ועיצומו בליקוי הירח שיתקיים מחר. אבל זהו השער, כאמור, אשר ילווה אותנו במהלך התקופה הקרובה, גם כאשר הכוכבים ינועו והישורת המיוחדת הזו תתפרק. אלה הם שמונת התהליכים שטוב יהיה לוודא שאנחנו עוברים, בדרך להגשמת כל משאלותינו ב 2020 ובכלל...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page