top of page

לכבוד יום העצמאות – מבט על מדינת ישראל, בחירות, קורונה, כלכלה ובכלל...

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020


לפני שנים רבות עשיתי מפה אסטרולוגית נרחבת למדינת ישראל. אבל עכשיו, לרגל הימים בהם אנו נמצאים (יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות), וכמובן לרגל המצב המעניין בו אנו נמצאים – החלטתי להתבונן שוב על מפת ישראל, ביחס לתחזית של הימים האלה. בינתיים עברו כמה שנים ואני הוספתי עוד ועוד מרכיבים מעניינים למפות שאני עושה, כמו הכוכבים הקבועים וכמובן כל האסטרולוגיה החדשה. כך שהרבה דברים חדשים התגלו בהסתכלות המחודשות הזו על מפת ישראל. ובהחלט עלו דברים מרתקים ומאירי עיניים.

אפשר לדבר שעות על מפה של אדם, או של מדינה, בפעם הקודמת שעשיתי ניתוח למפת המדינה כתבתי על כך 3 מאמרים ארוכים שלמים, הפעם לא אעשה כאן ניתוח מקיף, אלא אציין רק כמה דברים מעניינים וחדשים שראיתי לגבי אופי המדינה שלנו וגם, כמובן, (כפי שכבר כמה וכמה אנשים ביקשו ממני) אתייחס לתחזית האסטרולוגית של מדינת ישראל בנושאים שכל כך חשובים לכולנו: ההתמודדות עם הקורונה והמצב הכלכלי שבעקבות הסגר וכל נושא הרכבת הממשלה.

אוריון ואל-גול, היעוד של מדינת ישראל ולמה כולם שונאים אותנו?

כאשר מוסיפים את הכוכבים הקבועים למפה אסטרולוגית של אדם (או במקרה זה של מדינה) מתגלים דברים מרתקים שלא נראים במפה הרגילה. במפה של ארץ ישראל אוראנוס, כוכב המקוריות, נמצא בדיוק באזור של קבוצת הכוכבים המשמעותית אוריון, האזור שמראה את המקור והמהות של האדם (ובמקרה זה - המדינה). אוראנוס הוא כוכב הגאונות והמקוריות. ואוריון נחשב למקור ממנו נובעת כל מערכת השמש. אין ספק שהמהות של מדינת ישראל, והישראלים שבה, היא להיות מקוריים. יוצאי דופן. שונים. ואכן אנו מדינה של גאונים. מדינה של המצאות. "סטארט אפ ניישן". אולם הצד הפחות טוב של מי שמושפע מאוראנוס, שנובע מהיותו יוצא דופן, הוא גם שהוא נחשב לאאוט-סיידר. תמיד מי שהוא יוצא דופן יהיה מקורי ומיוחד אבל גם יראה לסובביו כשונה ואחר. וכך אנו נתפסים בעיני אומות העולם.


אולם הסיבה שבגללה קשה כל כך להרבה מדינות עם ישראל טמונה בעוד נקודה במפה. והיא שהשמש (גרם השמים המהותי ביותר במפה) של מדינת ישראל צמודה לכוכב הקבוע אל-גול, שהוא כוכב מתריס. הכוכב אל-גול מייצג את ראשה של מדוזה, המפלצת, בידו של פרסאוס (קבוצת הכוכבים הגדולה יותר בה אל-גול נמצא). פרסאוס מחזיק בגאון את ראש המפלצת שצד, ובכך מזכיר לכולם את מה שהתגבר עליו. באמצעות ראשה הכרות של מדוזה המשיך פראוס לגבור על אויביו, שכן כל מי שהביט בעיניה של מדוזה – קפא והפך לאבן.


ומשום שהשמש של ישראל צמודה לכוכב אל-גול - אנחנו מדינה מתריסה. בעצם נוכחותנו אנחנו מזכירים לכולם למה קמנו: השואה היתה מאיץ גדול בהקמת המדינה, והיא הוקמה אל מול רודנות בריטית. דברים שהעולם היה רוצה לשכוח. עצם קיומה של מדינת ישראל מזכירה לעולם את ההיסטוריה הלא כל-כך יפה שהוא לקח בה חלק.

מדינה של 8 מליון ראשי ממשלה

אתם בודאי מכירים את הבדיחה שראש הממשלה הישראלי (בן-גוריון, בגין, רבין, נתניהו – לא משנה מי) נפגש עם הנשיא האמריקאי. הנשיא האמריקאי מתלונן שקשה לו, והישראלי אומר שלו הרבה יותר. הנשיא האמריקאי תמה, הרי הוא מושל על 320 מליון אנשים, ובישראל רק 8 מליון.

"כן!" אומר ראש הממשלה הישראלי אבל ניסית פעם למשול על 8 מליון ראשי ממשלה ??".

המפה של מדינת ישראל היא לא מפה של מנהיגים. היא מפה של העם. פשוט כך. באזורים שמיועדים לציין את נושא המנהיגות במדינה, אין שום כוכבים. ולעומת זאת במקומות בהם מדובר על העם ועל עבודת הצוות – ישנם כוכבים רבים וטובים.


מעניין שבימים עברו דמוקרטיה אמיתית היתה שלטון של העם. לאחר מכן היתה התנסות ברפובליקות – ניסיון להחזיר את השלטון לידי העם. אולי בימינו לא סביר שישראל תהפוך להיות רפובליקה, או שהדמוקרטיה כולה תחזור להיות מה שהיתה אמורה להיות בימי יוון. אבל אפשר להחזיר את הכוח לעם גם בדרך אחרת. במפה של מדינת ישראל יש בעיה רצינית עם מנהיגים. גם בגלל העובדה שציינתי (חוסר בכוכבים בבתי המנהיגות), אבל גם בגלל אותו אוראנוס שדיברתי עליו קודם שאומר "כולנו אינדיבידואליסטים!!" מדינה של 8 מליון דעות. 8 מליון ראשי ממשלה.


מהלכים אמיתיים של הובלה במדינת ישראל צריכים להגיע מן העם עצמו. הם לא יקרו דרך שלטון מרוכז. וכך הרבה דברים טובים כבר קרו ויקרו. ההתאחדות המיוחדת ורוח ההתנדבות שיש לכל אזרחי המדינה בזמני חירום, וגם בזמני שלום, למשל סביב חייליה (כולם ההורים של כל החיילים), עמותות רבות של הנדבות, שירות לאומי... נראה שדברים טובים קורים לא כאשר אומרים לנו מה לעשות, אלא כשבאופן עצמאי אנחנו מתרוממים לעשייה. פשוט כי צריך. ואז לפעמים יש גם רגעי קסם בהם הרבה אנשים ביחד מבינים מה נדרש, ופשוט עושים אותו. לא כי אמרו להם – אלא כי זה הדבר הנכון לעשות.


כשאנשים יבינו שהכוח לשינוי הוא בידיים שלהם, ואפשר לעשות אותו גם מבלי להיות בשלטון – אז יקרה השינוי האמיתי. מלמטה. דרך העם. כאשר כל אדם באופן פרטי יגיב לצרוך המיידי ויתן בו את חלקו – קסם אמיתי יכול לקרות. אם נשב ונחכה ש"מישהו מלמעלה" יניע מהלכים – אנחנו מאבדים את המהות האמיתי שלנו ואת הכוח האמיתי שלנו.

ומה בהווה ובעתיד ?

אז הנה השאלות הבלתי נמנעות: מה קורה עם הקורונה, הכלכלה והממשלה?

נתחיל בקורונה, ובכלל בתקופה המיוחדת מאוד בה אנו נמצאים, ונראה משהו מיוחד במינו – והוא שלמדינת ישראל יש חיסון טבעי, הנמצא בתוך המפה שלה עצמה, נגד המחלה והתקופה. ומה זה אומר? אם עקבתם אחרי התחזיות שלי כבר ראיתם שמצב הכוכבים המיוחד בו אנו נמצאים ומביא עימו את השינוי העולמי מתרחש כל 36 שנים לערך, ולמעשה מדינת ישראל עצמה קמה כאשר סאטורן ופלוטו היו בצמידות זה לזה. כשיו כשכולנו מבינים גדולים בחיסונים אנחנו יודעים שחיסון נוצר עקב מפגש קודם עם "המחלה". במפה של מדינת ישראל סאטורן ופלוטו צמודים זה לזה וזה אומר שבעוד מרבית העולם מופתע ומותקף מן המצב הקיצוני של השינוי, הרי שמצב דומה מאוד הביא לעצם לידתה של מדינת ישראל. הרבה יותר מכל אומה אחרת – לנו יש "חיסון טבעי" למצב. וזה כמובן לא אומר חיסון רפואי לקורונה. אבל כשחושבים על זה, הרי שכל העולם עכשיו תמודד עם זמן קיצוני, זמן עם המון לא ידוע – והרי מדינת ישראל בעצם המהות שלה הורגלה כבר במצבים כאלה. אולי באופן אחר, אבל אנחנו בעצם מומחים לזמני שינוי, תפנית וקיצון. ולכן אנחנו ניקח את התקופה הזו באופן טוב יחסית לשאר האומות.


נוסיף לכך את העובדה שהכלכלה של ישראל, בשל גורמים שונים במפה, היא כלכלה טובה שרק הולכת ומתחזקת ותופסת תאוצה עם השנים. זה נמצא במפת הלידה שלנו, כאשר יופיטר, כוכב המזל וההצלחה, נמצא באזור שקשור לכלכלה במפה האסטרולוגית של המדינה, ובצמידות למרכז הגלקסיה.

נראה שדווקא מדינת ישראל בזמנים האלה היא אחד המקומות הכי בטוחים ויציבים בזמן המעניין הזה של השינוי הקיצוני.

ואחרון חביב (או לא חביב?) – המפה הפוליטית. ובכן – עבדתי מאוד קשה וממוקד ובחנתי את כל תאריכי הבחירות האחרונות (3 המערכות) אל מול מצב כוכבי השמיים ומפת מדינת ישראל. וראיתי שבכל שלושת הבחירות האחרונות, כולל הנוכחית, היה מצב כוכבים לא פשוט. כאילו בכוונה בחרו את התאריכים הכי גרועים לעשות בהם בחירות. תאריכים שבשום פנים ואופן לא יכולים להוביל ליציבות. זה אגב נדיר, כי מדובר במצב כוכבים לא רגיל אשר חוזר בדיוק 3 פעמים בשנה, לפני כן שנים לא היה ולאחר מכן שנים לא יהיה. כאילו ממש התעקשו לבחור מכל הימים את הזמנים בהם הבחירות עומדות להעלות חרס. ומשום שגם הבחריות האחרונות נערכו בדיוק באותו מצב כוכבי אשר כבר הראה שהוא לא יציב, צר לי לתת את התחזית שלי, והיא שלמרות התחושה כאילו יש לנו כאן פתרון וממשלה, נראה שהממשלה הנוכחית עומדת על כרעי תרנגולת, ואין ברירה – אנחנו לקראת בחירות רביעיות שתהיינה בין יוני לנובמבר. תזכרו מה שאמרתי...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page