top of page

מבט על האסטרולוגיה החדשה

עודכן: 27 בנוב׳ 2018


רובינו חושבים שאנו יודעים מה המזל האסטרולוגי שלנו, אבל האמת היא שאין הרבה קשר בין מה שרוב האסטרולוגים אומרים לנו לבין מצב השמיים האמיתי.

האסטרולוגיה שקבעה את תאריכי המזלות בהם אנו משתמשים עד היום נקבעה לפני 2000 שנים. בינתיים חלו שינויים בגלגל המזלות, תנועה של הכוכבים לעומת איך שהם נראים לנו מכדור הארץ, והאמת שהיום כאשר יוצאים ובאמת מסתכלים בשמיים המצב הוא שונה גמרי מזה שמציגים לנו האסטרולוגים הקלאסיים.

המזל האסטרולוגי שלך (תאומים, סרטן וכו') אמור להקבע על פי קונסטלציית הכוכבים שנמצאה מאחורי השמש בעת הלידה שלך. לא כולם יודעים זאת – אבל מזל אסטרולוגי מדבר למעשה על קבוצת כוכבים בשמיים, ממשית ואמיתית וניתנת לצפייה בעינינו הפשוטות.

אולם בשל נדידת גלגל המזלות במהלך העידנים האסטרולוגיים, המצב עכשיו הוא שכבר אין הרבה קשר בין המזל שנאמר לך שאתה, לבין קונסטלציית הכוכבים שהיתה בישורת עם השמש ברגע הלידה שלך. למעשה – אלא אם כן נולדת בחמשת הימים האחרונים של המזל (הקלאסי) שלך, מרבית הסיכויים שבזמן הלידה שלך, מאחורי השמש, היתה קבוצת הכוכבים שקודמת לו של המזל שלך. כלומר – חשבת שאתה תאומים ואתה בעצם נולדת תחת השפעת מזל שור, חשבת שאתה מזל שור אבל בעצם ברגע הלידה שלך המזל שהשפיע על השמש היה טלה, וכן הלאה...

האסטרולוגיה החדשה מציגה את העובדות האסטרונומיות כמו שהן, ומביאה את הנתונים המעודכנים למאה ה 21. בהתחלה אולי זה יהיה מוזר לגלות שאת/ה לא המזל שחשבת שאתה, אבל בקריאת התחזית אט אט תוכל/י לגלות את הדיוק הרב המופיע כאן.

נקודה נוספת חשובה ביותר – האסטרולוגיה החדשה היא אסטרולוגיה הממוקדת בהתפתחות האישית והרוחנית של האדם, ואינה באה לומר לכם מהו האופי המולד שלכם. במקום לקבע אדם במה שנולד עימו, האסטרולוגיה החדשה מתמקדת באפשרויות הגלומות באדם ובמסלול האפשרי להתפתחותו, עד לחיים המיטביים בהם הוא חפץ. לא רק עבור עצמו – אלא עבור העולם כולו.

כדי למנוע את הבלבול וההתנגשות עם האסטרולוגיה הקלאסית, אשר עדיין משמשת הרבה אנשים ויושבת לנו חזק במוח כי גדלנו איתה, ניתנו למזלות השמיים 12 שמות חדשים לגמרי, ובמקום המילה "מזל" – כלומר מה שנולדת איתו, האסטרולוגיה החדשה משתמשת במילה "מרחב". מקום לגדול בתוכו...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page