top of page

נסיגת מארס עד ה 14.11

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020



אז כאמור אנחנו נמצאים בשנה מטורפת. מדהימה. מאתגרת. פורצת גבולות. סוגרת גבולות. ומשנת-היסטוריה.

ולכוכבים חלק לא קטן בכל המסיבה. למי שלא קרה – ממליצה לקרוא את התחזית שנתתי בשבוע שעבר, והשבוע אני מוסיפה עוד נדבך ותוספת לאירועים הקרבים.


ב 9.9 מארס, כוכב העשייה וגם המלחמה, נכנס לנסיגה שתמשך למעלה מחודשיים, עד 14.11.


לא מזמן סיימנו תקופת שיא סביב היום הארוך בשנה (21.6) עם ליקוי חמה נדיר וריבוי של כוכבים בנסיגה (יופיטר, סאטורן, פלוטו, מרקיורי וונוס), שהחל את תקופת הקיצוניות בה נמצא העולם עתה. מרקיורי וונוס שחררו את נסיגתם וחזרו לתנועה רגילה. יופיטר, סאטורן ופלוטו עדיין ממשיכים "ללכת אחורנית" ועתה מצטרף אליהם מארס, להוסיף ולהשלים את חלקו באירועי העולם ההולכים ונגלים, הולכים ומצטברים.


האל מארס במיתולוגיה הרומית, הוא אל המלחמה ואחד האלים הראשיים של רומא, אשר השתיתה את אמונתה על כוחם של המלחמה והכיבוש. דגלה של העיר רומא, עד היום הזה, הוא שני האחים רומוס ורומולוס, אשר גודלו וינקו בקטנותם על ידי זאבה.אשר הקימו את העיר רומא ולמעשה היו מייסדי האימפריה הרומאית. והצבע שהולך עם האימפריה הרומית, וגם עם רומא של היום – הוא אדום. גם הכוכב מארס עצמו הוא כוכב אדום. כך צבעו נראה ממש בשמיים. עוד מימי קדם קושר הכוכב מארס למתכת ברז, והנה – הפלא ופלא – שנים לאחר מכן המדע גילה כי אכן הכוכב מקבל את צבעו האדמדם מכמויות גדולות של ברזל שטמון באדמתו. הברזל היה גם כוח הלחימה החדשני של רומא, עם מרכבותיה וכלי המלחמה שלה.


במערכת האנושית הכוכב מארס קשור למערכת הדם האדום המפמפמת בעורקינו, ומזרימה גם ברזל אל גופינו. התדר של מארס מדבר על פולסים אימפולסיביים אך קבועים, ממשיכים ומתגברים, של עשייה. מארס אינו יודע לשקוט. הוא יודע לעשות. הוא יודע להפעיל. הוא יודע לקבוע מטרה ולצאת בעקבותיה. הוא יודע לכבוש. להשיג. להגשים. והוא לא רואה בעיניים את מה שנקרא בדרכו.


נסיגת מארס היא הנסיגה הנדירה ביותר מבין זו של הפלנטות של מערכת השמש שלנו. כל שנתיים וחצי היא מתרחשת, ולמשך חודשיים וחצי. חשוב להסביר שמצב של "נסיגת כוכב" פירושו שכפי שנראה לנו מכדור הארץ הפלנטה נראית כאילו היא הולכת בניגוד לכיוונה הרגיל בשמיים. הפלנטה אינה באמת משנה את כיוונה, מדובר רק על האופן בו זה נצפה מכדור הארץ.


בימים אלה ניתן גם לראות ולעקוב אחר מארס. אפשר לראות אותו בבירור עולה בשמיים בערב בכיוון מזרח (מזרחה ליופיטר וסאטורן הבולטים כל כך). גם הוא בולט ויפה, בעל גוון אדמדם. באופן רגיל מדי לילה אמור כל כוכב לנדוד כמה מעלות מזרחה, על גבי גלגל המזלות (ולא להתבלבל עם התנועה המדומה של הכוכבים במהלך כל לילה, אשר אינה תנועתם שלהם, אלא זו הנגרמת על ידי תנועת כדור הארץ. וזו תנועה מערבה בכיוון השקיעה).


אם תתבוננו בימים האלה על מארס ותעקבו אחריו תראו כי כל יום הוא נע מעט מזרחה, אולם ב 9.9 הוא יחל לנוע כל יום מעט מערבה במקום!! הולך ומתקרב אל יופיטר וסאטורן הנראים יפה בשמיים אף הם.


באופן מעניין יותר, השנה הזו במיוחד גלגלים אסטרולוגיים משתלבים זה בזה באופן מיוחד, להזכירכם, שבכל אחד מן הימים הקוסמיים האלה (ימי השוויון והיום הארוך והקצר בשנה) היתה השנה משמעות מיוחדת מאוד ואימפקט גדול (בקצרה – היום הקצר בשנה,21.12 קרוב לתחילת 2020 היה מלווה בליקויים ו"הכניס" את השנה המטורפת הזו, ביום השוויון האביבי החל הסגר בכל העולם, וביום הקיצון ה 21.6 היה ליקוי חמה נדיר שקורה אחת ל 180 שנה ותחילת התסיסה הקיצונית בכל העולם). והנה נסיגת מארס תלווה את זמן יום השוויון הסתווי (אשר יחול ב 22.9, צמוד למדי לראש השנה העברי).

ומה זה אומר? מה צפוי לנו???

קודם כל אני נותנת לכם עכשיו תזכורת חשובה: יש לכם דברים חשובים לעשות? הזרימה קדימה של העשייה לא תמשך לנצח. זה הזמן לעשות דברים, ליזום ליישם. מה שנראה כחלון פתוח של עשייה לא ימשיך לנצח. למעשה החל מה 9.9 יהיה הרבה יותר מורכב וקשה לעשות דברים. יהיו שיבושים ועיכובים בפרויקטים. תהיה לנו פחות מוטיבציה לעשות. פחות כוח רצון. פחות אנרגיה. אז זהו הזמן, בשבועיים הקרובים, לעשות לעשות ולעשות. כאשר אצל כל אחד מבני המרחבים האסטרולוגיים מומלץ לפעול בכיוון אחר, ועל כך בתחזית המורחבת שלכם.


בנוסף – כניסתו של מארס לנסיגה יכולה בפירוש להתסיס מלחמות וריבים ולכן צפויה לפנינו תקופה סוערת ולא פשוטה. בארץ ובעולם. לא שהיה קל עד עכשיו!!! ולא שלא היה סוער ולוהט עד עכשיו!!! אבל זו היתה רק ההתחלה....

יש גם צדדים חיוביים וטובים וחלונות הזדמנויות שנפתחות עם נסיגת מארס, אבל אשאיר את הזווית הזו לעוד כשבועיים, כאשר נחוש שאנחנו באמת צריכים את המידע הזה...

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page