top of page

סיומה של תקופת הליקויים

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020

אני מרגישה ממש צוהלת ונרגשת לבשר לכם סיומה הקרב של תקופת הליקויים המטורפת שהתרחשה בחודש האחרון.



זה לא סוד ששנת 2020 היא השנה הכי פסיכית שחווינו בהיסטוריה של הדור שלנו, ושהמפה האסטרולוגית וצירופי המקרים הכוכביים שמלווים את השנה הזו הם משמעותיים ומאוד מאוד לא פשוטים.


לאחר פתיחת שנה סוערת שהתרחשה בין שני ליקויים ועם בואה של הקורונה לעולם, והמשך של סגר כולל ביום השוויון, חווינו עכשיו את הגל השני של 2020 עם עונת ליקויים שהיתה בין ליקוי הירח של ה 5.6, ותסתיים סוף סוף עם ליקוי הירח של יום ראשון הקרוב, ה 5.7.


גל השני של 2020 לא היה גל נוסף של קורונה. הוא היה משהו אחר.

אם הגל הראשון היה גל שכל העולם חווה אותו באותו האופן - בצורה של וירוס שהשבית לנו את החיים (אבל גם נתן לנו ופלנטה להרגע ולנשום), הרי שהגל השני המגיע עתה לקיצו היה שונה במהותו. בעיקר בגלל שלא כולם חוו אותו באותו האופן. הפעם זה היה "גל פרטי".


כל ארץ, כל עיר, כל קהילה, משפחה ואדם - חוו משהו אחר לגמרי, ועם זאת משמעותי, מטלטל ועוצמתי, בחודש האחרון.


זו היתה הזדמנות לראות היכן נקודת התורפה שלנו, החוליה החלשה, כי שם הגל השני תקף. בארצות בהן שונה הגזענות - זו קפצה ועלתה, בארצות בהן הכלכלה היא הגורם של אי הודאות - שם היתה הנפילה. אני בטוחה שכל אחד ואחת יכולים לראות מה היה השיעור המשמעותי, האתגר המשמעותי של החודש האחרון.


ועכשיו, אמנם עוד לא עברנו את הכל, כי עדיין סוף השבוע לפנינו ואסור לחגוג לפני שהמכונית לגמרי מגיעה ליעדה,

אבל החל מיום שני בהחלט נחוש רגיעה משמעותית. והקלה משמעותית.

החל מיום שני, יום לאחר ליקוי הירח, נוכל לתפוח לעצמינו על השכם ולומר לעצמינו איזה מסע מטורף, קשה אך גם מלמד ומעצים עברנו בתקופה האחרונה.


אגב, ליקוי הירח הקרב - גם אם עוצמתי בתחושתו - לא יהיה ליקוי שניתן לראותו. מבחינה אסטרונומית זהו רק צל של ליקוי...


זה לא שכל אתגרי 2020 עוד מאחורינו, עדיין הכוכבים יופיטר, פלוטו וסאטורן צמודים זה לזה, נחושים לקחת אותנו דרך מהמורות קיצוניות ולשנות את פני ההיסטוריה. אבל בפירוש אפשר לומר שהקושי הגדול מאחורינו, ושעתה סוף סוף שנת 2020 יכולה להתקדם קדימה, במקום להמשיך ולרחף לה בתוך אזור הדימדומים בו היתה מאז שנכנסה...


אני עדיין עומדת מאחורי התחזית האסטרולוגית האמיצה שנתתי בעבר. תחזית שצפתה שנצא מהסגר באמצע אפריל (וכךהיה, למרות שהיו דיבורים על סגרגם של שנה והרבה אי ודאות בנושא).

התחזית שלי היא שעד אמצע יולי (ממש מעבר לפינה) הליקוי הגדול של הקורונה יהיה מאחורינו. הצפי שלי הוא חיסון אשר יבטל הרבה מאוד מן הפחד והגזירות הקשורים לקורונה. נראה שאנחנו לקראת סיומה של תקופה.


כמובן שכל ההשלכות של התקופה האחרונה, הכלכליות, הפוליטיות, בנושאי התחבורה, נסיעות בעולם, החינוך ועוד - עוד ימשיכו להדהד בנו בכל העשור הקרוב... אבל לפחות האימפקט הגדול מאחורינו.



THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page