top of page

מסע רוחני לקוסטה ריקה 11-24/2/2020

עודכן: 14 באוג׳ 2019

בהנחיית קרני צור ובהפקת "נומיינד"

בטיול תקבלו  את השילוב המנצח בין נופים, נהרות, ג'ונגלים טבע פראי לבין התבוננות והתפתחות עצמית על ידי סדנאות ותכנים מעולם האסטרולוגיה החדשה:  תכנים מועילים לחיים, כלים לאבחון ולריפוי באמצעות ידע הכוכבים, קריאות בקלפים האסטרולוגיים וכמובן – היכרות מעמיקה עם הכוכבים וכוחם על ידי תצפיות כוכבים בלילות.

במהלך המסע כולו נקבל מקרני צור כלים חשובים לחיים מאשר ישארו עימנו זמן רב לאחר חזרתנו הביתה.



יום 1 – הגעה לקוסטה ריקה  (ארוחת ערב) הנהג והמדריך שלנו יפגשו אתכם מחוץ לטרמינל ויקחו אתכם למלון שלכם בסאן חוזה.   לילה במלון ווינדהם הרדורה – חדר סטנדרט - זמן נסיעה משוער משדה התעופה: 15 דקות. מפגש פתיחה והכרות עם הקבוצה


יום 2 – אירזו -  גני לנקסטר  - ריו פרלס

לאחר ארוחת הבוקר יציאה לסיור בהר הגעש אירזו. הר הגעש אירזו הוא הגבוה ביותר בקוסטה ריקה, ונודע בזכות בריכות המינרלים הצבעוניות המרהיבות שבו. אח"כ נסיעה לאיזור קרטגו כשבדרך ביקור בגנים הבוטניים ע"ש לנקסטר, מגוון מרשים של אורכידאות ותצוגה מרהיבה של צמחים טרופיים.

לילה במלון ריו פרלס – חדר סופריור - זמן נסיעה משוער: שעה וחצי


יום 3 – אגווה קליינטה ויער פרלס

היום נשהה ב"אגוואה קליינטה", שהוטבל מחדש בשמו הספרדי "לה פואנטה דה לה אטרנה חובנטוד" (מעיין הנעורים הנצחיים), הוא נביעה חמה ממעמקים געשיים. במאה ה-19 היה המעיין לאתר התיירות הראשון של קוסטה ריקה, אחרי שנהרס ב-1910 ע"י רעידת אדמה קטלנית באזור, המקום נעלם למשך כמעט 100 שנה. לפני מס' שנים הגיע למקום אברהם קוטליצקי מהרצליה, וחשף מחדש את המעיין והשיב אותו לחיים. נתרחץ במימי המעיין ונהנה מאמבטיית בוץ. אח"כ נצא לסיור ביער פרלס המאפשר הצצה אל המערכת האקולוגית של היער וההליכה בו מגלה את הגן הירוק והעשיר באיזור, שרכים, פרחים ומיני צמחים חסרי שורשים הגדלים על העצים והשיחים. (זמן נסיעה כ 30 דקות). (ארוחת בוקר וערב). לילה במלון ריו פרלס


יום 4 – לנדס אין לאב - וסיור שבילים בלב יער העננים

היום נצא ללנדס אין לאב בלב יער העננים - נגיע למלון נקבל חדרים ונצא לסיור שבילים בלב יער העננים.

לילה במלון לנדס אין לאב – חדר סטנדרט. (ארוחת בוקר וערב) זמן נסיעה משוער כשלוש שעות.


יום 5 – קנופי – רכיבת סוסים 

בבוקר נצא לקומבו קנופי מעל צמרות העצים  לאורך 500 אקרים מהן נשקף נוף נפלא של היער. 8 כבלים, 11 פלטפורמות, 3 מסלולים, 2 גשרים תלויים וטרזן סווינג סה"כ -845 מ'. בהמשך נצא לרכיבה לנקודה הנמוכה ביותר בשמורה, המפל והנהר ומשם רכיבה לנקודה הגבוהה ביותר, לתצפית מרהיבה על העמק הנעלם והיערות מסביב לו. (ארוחת בוקר, צהרים וערב) לילה במלון לנדס אין לאב.


יום 6 – דון חואן – ג'ובאני – סיור בארנל – לה פורטונה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לאיזור ארנל הממוקם בחלקו הצפוני של מחוז אלחוואלה (Alajuela) קרוב לגבול עם ניקארגוואה. עם ההגעה ביקור בחוות Finca Burio, דון חואן חקלאי קוסטה־ריקני העובד בשיטות מסורתיות, מאסטר בגידולים אורגניים, המדריך יוביל אתכם דרך מטעי פירות וירקות אורגניים אקזוטים, מקצתם לא מוכרים, ויספר על השימושים בגידולים אלו. בהמשך הסיור תחזו בתהליך המרתק של הכנת ה"גוארו", משקה חריף המופק מקני סוכר, ובמו ידיכם תכינו ותטעמו את משקה הדולסה המקומי המופק גם הוא ממיצוי קני הסוכר. לאחר מכן, סיור רגלי בפארק הלאומי של ארנל, הכולל עלייה בשביל הטוקאנים עד לנקודת התצפית המרהיבה על הר הגעש ארנל. בהמשך סיור לצפייה בציפורים וחיות עם ג'ובאני, מדריך יוצא דופן שהוא תופעה ושם דבר באזור לה פורטונה, יליד המקום המכיר את האזור כמו את כף ידו. ג'ובאני ישתף אתכם אתכם בסוד השבילים של לה פורטונה, יאתר עבורכם חיות נדירות וציפורים רבות מספור. הוא מכיר ומסוגל לחקות את שריקותיהן של למעלה מ-100 ציפורים וזוכר בעל פה את מיקומן ומספרן. סיור מרתק של שעתיים עם אינציקלופדיה מהלכת לחי ולצומח של האזור.  אח"כ זמן חופשי בלה פורטונה.

לילה במלון לנדס אין לאב – חדר סטנדרט. זמן נסיעה משוער כשעה.


יום 7 – מונטה וורדה – סיור לילי 

לאחר ארוחת בוקר תמשיכו לאזור סנטה הלנה ומונטה וורדה . נוף מרהיב של מפרץ ניקוייה ואיי האזור ילוו אתכם בדרככם לאיזור מכוסה יער המכונה "ההר הירוק" (מונטה וורדה). משנת 1951 חיה במקום קהילת צפון אמריקאים (קווקרים) מבודדת בגובה של 1400 מטר ששמרה על האזור בעזרת אירגונים פרטיים והפכה אותו לשמורה ביולוגית עשירה במערכות אקולוגיות בהן המבקרים נפגשים עם בעלי החיים של סביבה מוגנת זו. לפנות ערב נצא לסיור לילי בשביליו של יער עננים וצפייה בציפורים הנמות, בטרנטולות, בעכבישים, חרגולים, צרצרים, בלטאות , צפרדעים, קיפודים, בעלי זנבות, נחשים ועוד. לילה במלון אסטבלו – חדר דלוקס, (ארוחת בוקר, צהרים וערב). זמן נסיעה משוער כשלוש שעות.


יום 8 – גשרים תלויים – עטלפים מונטה וורדה

לאחר ארוחת הבוקר תצאו למסלול בן 3 ק"מ בתוך היער, במהלכו תמצאו 6 גשרים שונים המרכיבים את מערכת הגשרים של הפארק, אורכם נע בין 170-560 רגל וגובהם הוא בין 40 – 260 רגל לאחר מכן ביקור בחוות העטלפים של דר' ריצ'רד, זואולוג בכיר בתחום העטלפים. הכרות עם העולם המיוחד במינו של היונקים המעופפים וצפייה בהאכלה. לילה במלון אסטבלו – חדר דלוקס (ארוחת בוקר, צהרים וערב).


יום 9 – סיור בשמורת מונטה וורדה - לחוף קאריו 

הבוקר יחל סיור ביער העננים מונטה וורדה המאפשר הצצה אל המערכת האקולוגית של היער העננים וההליכה בו מגלה את הגן הירוק והעשיר באיזור, שרכים, פרחים ומיני צמחים חסרי שורשים הגדלים על העצים והשיחים. העננים המתקבצים מעל למדרונות מספקים את הלחות הדרושה לקיום הצמחייה שופעת החיוניות. שורשים מתנודדים וגפנים מטאטאים את השבילים. האויר עשיר בציוצי ציפורים וקולות של חיות היער הקטנות ולפעמים גם ניתן לשמוע את צווחותיו של הקוף המיילל. אח"כ תצאו לחוף קאריו שנמצא שמונה ק"מ דרומית לסמארה ונחשב לאחד החופים המדהימים ביותר של קוסטה ריקה. לילה במלון נאמבו – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב). זמן נסיעה משוער כשלוש שעות.


יום 10- חוף קאריו - הצבים באוסטיונל

יום להנאה בחוף קאריו, בערב בתאום, תצאו לסיור באזור קינון צבי הים. תצפו בקינים, בצבים הקטנים ובביצים. הסיור יוצא בנקודות זמן מאוד מיוחדות בהן הצבות עולות לחוף ומטילות את ביציהם לקינים. (חשוב לזכור שלא תמיד מצליחים לראות את הצבים). לילה במלון נאמבו – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב)


יום 11 - חוף קאריו - סיור מונגרובים 

יום להנאה בחוף קאריו, יציאה לשייט בקיאקים בנהר הנונגרובים. מדריך נטורליסטי יציג את הקשרים הביולוגיים הרבגוניים בין האורגניזמים הרבים בסביבה עדינה זו.

לילה במלון נאמבו – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב)


יום 12 - חוף קאריו 

יום להנאה בחוף קאריו, לילה במלון נאמבו – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב)


יום 13 - סאן חוזה 

היום ניסע לעיר הבירה סאן חוזה - זמן חופשי לסיור בעיר וקניות.

לילה במלון אורולה הולידיי אין  – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב) זמן נסיעה משוער כארבע שעות

דריך נטורליסטי יציג את הקשרים הביולוגיים הרבגוניים בין האורגניזמים הרבים בסביבה עדינה זו.

לילה במלון נאמבו – חדר סטנדרט (ארוחת בוקר וערב)


יום 14 – סיור בעיר סאן חוזה ולשדה"ת – נתב"ג  לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור תרבות והסטוריה  בעיר סאן חוזה , הסיור כולל ביקור ב"אסיפת המחוקקים" (בית הנבחרים), בפארק הלאומי, במרכז התרבות הלאומי וב"בית הצהוב" שנבנה ב- 1916 ושימש בתחילה כמשכנו של בית המשפט לצדק של מרכז אמריקה. משם נמשיך לבקר בתיאטרון הלאומי, הקתדרלה העירונית, כיכר האומנים, השדירה המרכזית, כנסיית "לה מרסד" ורובע אמון.  אח"כ יינתן זמן לקניות בשוק האמנים. בשעות אחר הצהריים נסיעה לנמל התעופה בסאן חוזה בהתאם למועד הטיסה , משם נמשיך בטיסה חזרה לישראל. (ארוחת בוקר)


THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page