top of page

שבת עולמית

עודכן: 10 בדצמ׳ 2020


אז כמו שכבר כתבתי רבות, ושידרתי רבות, אנחנו נמצאים בעיצומו של זמן אסטרולוגי נדיר ויוצא דופן. זמן תפנית היסטורית שעוד לא היתה כדוגמתה. הכוכבים סאטורן ופלוטו נצמדים זה לזה בשמיים כפי שעשו בזמן פרוץ מלחמת העולם הראשונה ובשנת לידת האינטרנט, ומצטרף אליהם יופיטר שעוד יותר מגדיל ומרחיב כל דבר, והופך את זמן המהפכה (פלוטו) בכל התשתיות הקיימות (סאטורן) לעולמית (יופיטר).


אבל מעבר לכך – זהו זמן של "זריקה" קוסמית. אנרגיה כוכבית רבה ועצומה שנכנסת עכשיו אל כדור הארץ, באופן שעוד לא היה כדוגמתו.


זהו זמן של שינויים רבים, קיצוניות רבה וויראליות רבה. לא רק של הקורונה. הרבה דברים מתפשטים במהירות בזמן הזה, גם הטוב והאור.


ומעל לכל – אנחנו נמצאים בזמן בו אחוז גבוה מן האנשים בעולם נמצאים בזמן שקט, פחות תנועה וזיהום של מכוניות ומטוסים – ואמא אדמה יכולה לנשום. מה שיוצר מצב חסר תקדים של ריפוי לפלנטת ארץ. ולא משנה מה הגורם לשבת הגדולה שאנו חווים, בעובדה היא שכדור הארץ עובר עכשיו תהליכי ריפוי, וגם אמא אדמה תטען היא תוכל להחזיר לנו כפל-כפליים עם אנרגית ריפוי והחלמה שיצאו ממנה, שעוד לא נראו כדוגמתם.

ומה עוד השקט מאפשר לנו ?

אחד משחקני המפתח הכוכביים בזמן הזה הוא כוכב סאטורן, אשר בעברית נקרא שבתאי. גם בעברית וגם באנגלית שם הכוכב מקושר ליום השבת. ובאופן מעניין אחוזים רבים מן האנשים בכדור הארץ נמצאים עכשיו בזמן של "שבת גדולה". למי שראה, אפילו האפיפיור בעצמו ייחס את הזמן שבו אנו נמצאים אל יום השבת.

השבת, הישיבה והשביתה הגדולה הזו, מאפשרת לנו עכשיו להתנתק מהבלי היום-יום ומהבלינו שלנו עצמינו, להתמקד במה שחשוב ויקר לנו באמת. ועוד יותר מכך – השקט שאנו עכשיו נמצאים בו, מאפשר לנו סוף סוף להיות פתוחים ממה שמגיע עכשיו מן הכוכבים ומן הבריאה ומחפש את הפתח אל כדור הארץ והאנשים בו.

מעניין שבזמן מיוחד כזה, בו כוח קוסמי שלא נראה כדוגמתו מחפש את הפתח אל כדור הארץ (דרך האנשים), כל העולם כולו עוצר מלכת.

ומה צפוי לנו בעתיד הקרוב ומה מומלץ לעשות ?

בשבועיים האחרונים מארס, כוכב מאוד ממריץ, עבר על פני יופיטר, פלוטו וסאטורן במהירות, וגרם לתאוצה בכל המצב ובעצמינו. מארס, שהוא אל המלחמה המיתולוגי, הגביר את הקיצוניות גם של המחלה וגם של האנשים, הגביר את האלימות והכעסים וגם גרם לכולנו לפרפר בניסיון לעשות כל מיני דברים. בימים אלה מארס נמצא בישורת עם סאטורן ובא ללמד אותנו כיצד באמת לשבות ממעשינו.

במהלך השבוע הקרוב ועד לאחר הפסח מארס יצא מן התמונה הכוכבית, יתרחק מן השלישיה יופיטר-פלוטו-מארס, וסוף סוף יאפשר לדברים להירגע.

האופן בו אני קוראת את תמונת המצב האסטרולוגי היא שאנחנו צפויים לרגיעה מאוד מאוד משמעותית במצב העניינים, בארץ שלנו ובעולם, כבר לאחר הפסח. שזה מאוד מאוד בקרוב. לא, לא הכל יחלוף ויחזור לקדמותו, אבל תהיה פחות קיצוניות ופחות בהלה. (בתחזיות הקודמות שלי כבר דיברתי על רגיעה גדולה החל מאמצע אפריל ויציאה מן המצב הנוכחי ומעבר לפאזה חדשה לגמרי בסוף יוני).

ואם תשאלו אותי מה כדאי לעשות עכשיו – התשובה היא להפחית עד כמה שניתן את העשייה. להיות בשקט. לא לתכנן קדימה או לעשות צעדים כלשה. אלא דווקא להיות בשביתה, בישיבה, בשבת גדולה. ולאפשר לשקט שעולם כולו נמצא בו, להדהד בנו.

זה הזמן לא לכנן את העתיד או לעסוק בעבר. זה הזמן להיות. להיות עם ההווה ועם מה שמגיע עכשיו מן הכוכבים שהוא מאוד מאוד עוצמתי.

לא היתה וכנראה לא תהיה לנו עוד בימי חיינו עוד הזמנות להיות בשקט שכזה. בפתיחות ונקיון כמו שאנו חווים עכשיו. ובזה כדאי להיות בימים אלה.

אני עושה זאת עכשיו, ויוצאת לחופשה עד לאחר חופשת הפסח. ומאחלת לכולם זמן שקט ומיוחד וחיבור להווה שעוד לא כדוגמתו.

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page