top of page

תאריכים חדשים לגלגל המזלות

עודכן: 27 בנוב׳ 2018


בשנת 2011-2012 התחלתי לעבוד עם האסטרולוגיה החדשה. למי שעסקה כבר 14 שנים באסטרולוגיה קונבנציונאלית, וגם לימדה אותה, המעבר עצמו והשינוי לא היו פשוטים, אבל היו הכרחיים.


מי שעוקב אחר התחזיות שלי והמאמרים רואה כבר זמן מה שיש הבדל משמעותי בין התאריכים שאני מייחסת למזלות השונים ולתאריכים שמופיעים אצל רוב האסטרולוגיים.


התאריכים החדשים גרמו להרבה אנשים להרים גבה, לשאול מדוע, ואיך ולמה ו"מה פתאום אני שיניתי מזל!"


אבל כמו שהסברתי כבר בכמה מאמרים – מדובר על תאריכים אשר מציגים את מפת השמיים האמיתית.


למעשה ישנו פער משמעותי בין המפות האסטרולוגיות שמוציאים אסטרולוגיים לבין מפות השמיים האמיתיות, הקונסטלציות כפי שהן באמת בשמיים (ומופיעות בתוכנות האסטרונומיה שבאייפון שלנו, בדיווחים של נאסה וכל שאר הדברים ה"מדעיים"). משום מה הרבה אסטרולוגים לא שמו לב לדבר במשך השנים, ואם שמו לב המשיכו בכל זאת לעבוד עם המפות הישנות שלהם, אבל למעשה הפער קיים, והוא מאוד מאוד משמעותי!


ישנה סטייה של 25 מעלות בין המפות בהם משתמשים האסטרולוגיים הקלאסיים לבין מצב השמיים האמיתי. פער של 25 מעלות, מתוך 360, אומר שישנה סטייה כמעט של מזל שלם בין המפה על הנייר לבין מצב השמיים האמיתי.


כאשר התחלתי להתוודע לפער המשמעותי הזמן, בהתחלה הדחקתי אותו. באמת – אל תבלבלו אותי עם העובדת!! אבל כשהעמקתי הבנתי שאי אפשר להתעלם מן העובדה שכל אסטרולוג יאמר שעכשיו יופיטר נמצא בתאומים, אבל כאשר אני מרימה את ראשי אל השמיים אני רואה בבירור שיופיטר נמצא בשור!!


לאחר שיקולים והתלבטויות התחלתי "ללכת על זה". התחלתי להוציא ללקוחותיי את המפה האמיתית של השמיים. בהתחלה עוד הוצאתי שתי מפות – את הקלאסית ואת המדויקת, אבל מהר מאוד עברתי להשתמש אך ורק במצב השמיים האמיתי.


התוצאות של ההחלטה הזו היו מדהימות – רמת הדיוק של המפות עלתה, אנשים בכו בהתרגשות כשאמרו שעד עכשיו לא ממש התחברו לאסטרולוגיה וכאן התחזית נגעה ממש בנימי נשמתם... העובדות והניסיון המשיכו להראות לי שיש כאן משהו אכן מדויק וקולע הרבה יותר.


לאט לאט גיליתי כי בחו"ל כבר לא מעט אנשים עובדים עם המפה המדויקת של השמיים ולמעשה בהודו מאז ומעולם עבדו איתה.


אבל סאגת השינויים בגלגל האסטרולוגיים לא הסתיימה שם!!


לאט לאט התחלתי להבין ולראות משהו שאליו עדיין לא מצאתי שום מקבילה אצל אסטרולוגים אחרים. והדבר הוא – שהמזלות, או יותר נכון, האופי של המזלות, אינו דבר קבוע!!


כיוון שהכל בשמיים נמצא בתנועה וזז ולכל דבר ישנו תהליך של התפתחות ושל אבולוציה, כך גם המזלות משנים את אופיים אט אט. הדבר ממש לא קורה בין-לילה. מדובר על שינויים שמתרחשים במהלך העידנים האסטרולוגיים, כאשר כל עידן נמשך כ 2100 שנה.


אנחנו נמצאים עתה בסיומו של עידן הדגים עם רגל אחת כבר בעידן הדלי, והמזלות בזמן הזה שונים מאוד ממה שהיו בעידן הטלה או בעידן השור, כמו שהיוונים חוו אותם, או כמו שהמצרים העתיקים חוו אותם...


האסטרולוגיה, כמו כל דבר, צריכה להיות עם היד על הדופק ולהביא בחשבון את השינויים המתרחשים ואת התנועה היקומית. אי אפשר לקבע את המהות של הכוכבים, בעיקר משום שבכל פעם אנו קולטים אותם בצורה אחרת מכדור הארץ. וכאשר רוצים לדבר על אסטרולוגיה אמיתית ומחוברת, לא כזה ששוננה במשך אלפי שנים ועברה מדור לדור בלי שאלות, אלא כזו שמנסה לראות מהי המהות האמיתית של הכוכבים בשמיים וכיצד הם רלוונטיים לחיינו היום – מגלים שהאסטרולוגיה לא אמורה להיות מקובעת, אלא פתוחה לשינויים.


ואז, למעשה, התחלתי גל נוסף של מהפכה, והתחלתי להסביר כי המזלות החדשים הם לא רק בעלי תאריכים אחרים, מדויקים אל מצב השמיים, אלא גם נושאים עימם אופי אחר!!


הו, זו היתה מהפכה של ממש, וכאן אפילו אפשר לומר מהפיכה מבלבלת! לך תסביר לאם שהוא כבר לא מזל אריה, אלא מזל סרטן, אבל סרטן זה לא בעצם סרטן ושלא יתפס לכל מה שהוא מכיר ממזל סרטן, כי סרטן זה בעצם דבר אחר לגמרי... כן, זה היה מבלבל וקשה להסביר!


ואז עשיתי את הצעד הנוסף - לתת למזלות שמות חדשים לגמרי.


למה נועדו השמות החדשים? בדיוק כמו שאדם יכול להחליט להחליף את שמו ולתת לעצמו שם חדש ובכך לפתוח דף חדש בחייו, היה חשוב להרחיק את המזלות מכל מה שהודבק עליהם במשך השנים ולמעשה כבר לא רלוונטי למהות האמיתית שלהם. ועכשיו כבר לא צריך להסביר "אתה סרטן, אבל זה לא סרטן ממש – זה משהו אחר ממה שהכרנו...", השם החדש מאפשר לאדם להכיר מחדש, ללא דעה מוקדמת, את האופי של תצורת הכוכבים שהייתה בשמיים ברגע הלידה שלו ואשר משפיעה עליו באופן מאוד מהותי.


אה, כן, ועוד דבר – החלטתי לקרוא למזלות החדשים, לא "מזלות" אלא מרחבים. אני חושבת שהמילה מרחבים מתארת הרבה יותר טוב את פלח השמיים אשר מאפשר לנו להתפתח בתוכו עוד ועוד, פתוח וחופשי – לעומת המילה "מזל" שיש לה משמעות מעט מקבעת, כאילו זה הגורל שנקבע עלינו מבלי שתהיה לנו את האפשרות לשנותו...


והנה דבר חשוב מאוד שיש לשים לב אליו:

תאריכי המרחבים האסטרולוגיים משתנים. וזה בדיוק הענין עם האסטרולוגיה החדשה, בניגוד לאסטרולוגיה הקלאסית. שהיא מביאה בחשבון את התנועה המתמדת של הכוכבים בשמיים, והשינויים שחלים.

התאריכים הכתובים כאן מתאימים למי שהם היום בני 30-40, אולם אם בודקים עבור הילדים שלכם, או שאתם צעירים מאוד או מבוגרים יותר – חשוב מאוד לא להסתמך על התאריכים הנמצאים כאן, אלא לבדוק את הענין לעומק על ידי הכנת המפה שלכם. ובעיקר אם תאריך הלידה שלכם נמצא ב"קצוות" המרחב (בכמה הימים הראשונים או האחרונים).


אז הנה תאריכי ושמות המרחבים האסטרולוגיים, המציינים את הזמן בו השמש היתה בישורת בשמיים עם כל אחד מן המרחבים:


האגם – הנולדים בין 14.3 – 12.4

הלהבה – הנולדים בין 13.4 – 13.5

המפתח – הנולדים בין ה 14.5 – 14.6

זרימה - הנולדים בין 15.6 - 15.7

נתינה – הנולדים בין 16.7 – 15.8

אצילות – הנולדים בין 16.8 – 15.9

שפע – הנולדים בין 16.9 – 16.10

בריאה - הנולדים בין 17.10 – 14.11

שער – הנולדים בין 15.11 – 14.12

גמישות – הנולדים בין 15.12 – 13.1

היהלום – הנולדים בין 14.1 – 12.2

מפל – הנולדים בין 13.2 – 13.3

THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page