top of page

השבוע וונוס ומארס נמצאים זה מול זה בשמיים.

זה האופן בו הם משפיעים על כל אחד בני המרחבים האסטרולוגיים:


מרחב השער – תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 15.11 ל 15.12

השבוע וונוס נמצאת במרחב האסטרולוגי שלכם כאשר היא יוצרת מולות עם מארס, בן זוגה המיתולוגי. השניים מביאים לכם את המתנות היחודיות אשר קשורות לקסם של החיבור בין הצד הנשי לצד הגברי. שבוע מיוחד זה מהווה עבורכם חלון הזדמנויות לכל מה שקשור לאהבה, ובעיקר לאלו המחפשים אהבה חדשה. אבל גם לאלו שכבר נמצאים בזוגיות – מדובר בתקופה של הרמוניה נפלאה, זרימה והנאה הדדית. בנוסף – החיבור בין וונוס למארס יוצר חיבור בין האונה הימנית לשמאלית – בין הלוגי לרגשי, בין האינטואיטיבי לשכלי, וזה אומר תקופה שבה המוח עובד בצורה מיוחדת ומשוחררת – דבר המביא להרבה תגליות חדשות וליצירתיות.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב הגמישות - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 15.12 ל 13.1

ונוס ומארס הניצבים במולות השבוע מאפשרים לכם לחוות דמיון עשיר ורוחניות מוגברת. זהו זמן יצירתי וזמן של השראה. זה זמן להוציא לפעול דברים שהיו חבויים בעולם הדמיון - אז זה זמן טוב לכתיבת סיפורים, ליצירת מוסיקה וגם פשוט לחלימה בהקיץ... תנו לעצמכם את החופש פשוט להיות בזמן הזה, ותנו לעצמכם את הקצב הנדרש, גם אם הוא איטי.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב היהלום - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 14.1 ל 12.2

וונוס נמצאת השבוע בבית היעוד שלכם, כאשר היא יוצרת מולות עם מארס, בן זוגה המיתולוגי. זהו זמן מופלא של השראה ויצירתיות וגם יכולת לנוע קדימה בצעדים משמעותיים אשר ילכו בצורה קלילה ואשר יקדמו אתכם צעד נוסף לעבר היעוד המיוחל.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב המפל - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 13.2 ל 13.3

וונוס נמצאת השבוע בבית העבודה שלכם, כאשר היא יוצרת מולות עם בן זוגה המיתולוגי, מארס.

השבוע כל מה שקשור לעבודה ולעשייה הולך בצורה מופלאה. וונוס ומארס מאפשרים לכם לעשות בהרמוניה הרבה מאוד צעדים אשר לפני כן אולי לא היה קל לעשות אותם, אבל עכשיו הכל נעשה כמו בריקוד, בלי הרבה מדי מאמץ. כ העבודה מתקדמת בצורה מצויינת וחלקה. ישנה הרבה מאוד יצירתיות בכל מה שקשור לעבודה ופרויקטים שמשלבים אומנות, עיצוב ואסתטיקה.

כן צריך לשים לב לאיזונים בין זמני העובדה לזמני המנוחה/משפחה.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב האגם - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 14.3 ל 12.4

בימים אלה חיי הרגש שלכם, בצורת וונוס ומארס, נמצאים בריקוד מיוחד... בעודכם מנהלים את החיים אתם גם יכולים לחוש הרבה מאוד השראה ויצרתיות. משהו בכם כמהה לצאת אל הטבע, להפתח, לאהוב... עשו זאת. כל עוד אתם שומרים על האיזונים הנכונים...

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב הלהבה - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 13.4 ל 13.5

מיקומם של וונוס ומארס, צמד האוהבים, מאפשר לכם להעמיק עכשיו מערכות יחסים קיימות. זה הזמן להגיע לרמה חדשה של רגשות, לרמה חדשה של קירבה. הזוג המיתולוגי מאפשר לכם להכיר יותר לעומק את בן/בת הזוג שלכם ולהפוך את הקשר לצמוד יותר. גם מי שלא נמצא בזוגיות יחווה השבוע עומק רגשי יוצא מן הכלל, שיכול להיות מנותב גם לכיוון של אפיקים רוחניים ויצירתיות.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב המפתח - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 14.5 ל 14.6

השבוע וונוס ומארס, הזוג המיתולוגי, מתחבר ממש במפגש בין בית הזוגיות שלכם, לבין בית האישיות – שזהו המקום הכי טוב למפגש בין השניים. מדובר בחלון הזדמנויות קוסמי של ממש לאהבה חדשה לכל אלו שרוצים בכך. וגם לכם בעלי הזוגיות הקיימת – זהו חלון קוסמי להביא לאיחוד וחיבור מחודש בין בני הזוג ולהביא להרמוניה וקסם במערכת היחסים. ובנוסף לתחום הרומנטי – וונוס ומארס מאפשרים לכם עכשיו לפגוש את העולם בצורה הרמונית ויצירתיות – כך שהרבה מאוד דברים טובים מתרחשים בחייכם עכשיו גם ללא קשר לזוגיות. תהנו מן הזמן הנפלא הזה!

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב הזרימה - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 15.6 ל 15.7

וונוס ומארס, הזוג המיתולוגי, מביא עימו השבוע ברכה לכל מה שקשור בבריאות טובה, הרבה מרץ ואנרגיה. אבל לא רק זה – הזוג המאושר מאפשר לכם להביא לידי ביטוי את היכולות הניהוליות והארגוניות שלכם. אם אתם מנהלים עסק, בית או משפחה – או אפילו את עצמכם – תגלו שיש לכם הרב מאוד אנרגיה לעשות את כל מה שנדרש על מנת להביא את הדברים לסדר ולהרמוניה. זמן מיוחד זה יכול לעשות לכם הרבה מאוד סדר בחיים. בנוסף זהו זמן טוב להזכר מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים – מהי הסיבה המיוחדת והגבוה מאחורי פועלכם...

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב הנתינה - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 16.7 ל 15.8

הזוג המיתולוגי וונוס ומארס משפיעים עכשיו לטובה על כל מה שקשור לכישורים שלכם. אם אתם אומנים מכל סוג שהוא הרי שתגלו שזהו שבוע של יצירה משמעותית ונהדרת, עם הרבה מאוד השראה וגם עם הרבה מאוד כוח ליישם ולעשות. וגם אם אתם לא אומנים מטבעכם – נראה שתהנו לגלות את קסם היצירה בזמן הזה. בנוסף – וונוס ומארס מעלים את היכולת שלכם פשוט להנות מן החיים ולחגוג אותם – וזה ממש ממש מצויין.

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב האצילות - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 16.8 ל 15.9

וונוס נמצאת השבוע בזירה המשפחתית שלכם, כאשר היא יוצרת מוות עם מארס בבית העבודה. הזוג המיתולוגי מארס וונוס מאפשרים לכם עכשיו ליצור שיתוף פעולה טוב עם בני המשפחה, ומאפשרים לכם מחדש למצוא את ההנאה מפשוט להיות ביחד. הרגשות מתאזנים וחוזרים להרמוניה ויש הרבה רגעים של כייף. בנוסף גם תחום העבודה מתמלא ביצירתיות ובתשוקה בעקבות החיבור של השניים, וגם שם ישנן התקדמויות טובות והרבה השראה.

קלף להתבוננות – בית האהבה



מרחב השפע - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 16.9 ל 16.10

וונוס ומארס ניצבים עכשיו במולות על "קו ההוראה" של המפה שלכם. השניים מאפשרים לכם יחסים טובים עם החברים, תקשורת קולחת ואולי גם הרבה חברויות חדשות. למי שעוסקים בכתיבה/הרצאה/שיווק – זהו זמן מאוד יצירתי וטוב, עם הרבה פרויקטים שנעים קדימה בהרמוניה. זה הזמן לבטא ביצירתיות ובתבונה את ה"אני מאמין" שלכם. זה גם זמן נפלא ללמוד תחומים חדשים ולהרחיב אופקים. קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה



מרחב הבריאה - תחזית אסטרולוגית שבועית לנולדים בין התאריכים 17.10 עד 14.11

וונוס ומארס שנמצאים במולות השבוע מברכים אתכם בשפע חומרי ורוחני. זהו זמן מצויין לכל מה שקשור לזרימת מזומנים, זמן מצויין בכל מה שקשור לעסקים והשקעות. כל מי שהוא איש עסקים ירגיש את הברכה וההרמוניה שהזוג הזה מקנה, אבל גם מי שלא רגיל בעסקים יכול להרגיש שקל יותר לנהל עכשיו פרויקטים, להיות מקורקעים ומעשיים. גם כל מה שקשור לעיצוב יצא מוצלח במיוחד השבוע, ובעיקר עיצוב הבית.

בתחום הרוחני – צפו להרבה מאוד השראה וחיבורים ורוחניים בעקבות המולות של שני כוכבים אלו!

קלף להתבוננות ומדיטציה – בית האהבה


THE HOLISTIC ASTROLOGY CENTER (2)_edited

קרני צור - האסטרולוגיה החדשה

להתחבר מחדש לכוכבים

bottom of page